אתר קורסים / המכללת לשכת התעשייה והמסחר

המכללה העסקית - לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

7
  • סניף חיפה

המכללה העסקית - לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון

המכללה העסקית לניהול וסחר בינלאומי, שהוקמה בלשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, הרחיבה את פעילותה, והיא מאפשרת היום הכשרות מקצועיות בתחומים מגוונים בנושאי ניהול וארגון, התמחות בסחר בינלאומי וקידום נושאים המאפשרים פיתוח עסקי כמו השקעות, שיטות תשלום או קשר עם לקוחות וספקים בשפות זרות.

אנו מקפידים על הבאת מרצים מומחים מהשורה הראשונה בתחומי הלימוד השונים. קורסים שונים  מוכרים לצורך גמול השתלמות ולצרכי ארגונים מקצועיים, כמו מנהלי הרכש או בחינות המכס. המכללה עובדת בשיתוף פעולה עם מפעלים וארגונים גדולים.

בוגרי הקורסים של המכללה העסקית רוכשים מיומנויות וידע, הן תיאורטי והן מעשי, המאפשר להם יישום בשוק העבודה, בתחומים מבוקשים על ידי מעסיקים. המכללה ממוקמת בדרך העצמאות בחיפה, מקום מרכזי עם נגישות לדרכי תחבורה ציבורית (אוטובוסים ורכבות).

לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון היא ביתם של העסקים, המפעלים ונותני השירותים העסקיים בחיפה ובצפון. הלשכה נוסדה בשנת 1921, והיא מאגדת יותר מ -1,200 חברות ועסקים.

לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון היא עמותה שמטרותיה הן פיתוח, קידום ועידוד המסחר, סחר החוץ, השירותים, התעשייה ושאר ענפי הכלכלה בישראל בכלל ובאזור חיפה והצפון בפרט, ייצוג האינטרסים של חברי הלשכה ושל ענפי הכלכלה שבהם עוסקים חברי הלשכה, ברוח עקרונות הלשכה, ייצוג חבריה לענפיהם בנושאי משק וכלכלה וקידום האינטרסים הכלכליים של איזור חיפה והצפון. עקרונות היסוד של הלשכה הינם חופש הכלכלה והיוזמה החופשית.
 

המכללה העסקית - לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון

7
  • סניף חיפה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!