אתר קורסים / מכללת קגן

מכללת קגן

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן

מכללת קגן

מכללת קגן מביאה אליכם ניסיון בן 12 שנים בתחום של לימודי דמיון מודרך ו-NLP. למכללה מאות בוגרים מרוצים שערכו שינויים מרחיקי לכת בחייהם האישיים, וכאלה שהפכו את תחום זה לעיסוקם. חומר הלימוד במכללת קגן ללימודי NLP ודמיון מודרך, מורכב ממיטב הטכניקות והגישות העדכניות ביותר, כפי שהן נלמדות כיום בבתי הספר המובילים בעולם ועומד בסטנדרטים הבינלאומיים.

לתלמידים ניתנים חומרים עדכניים בפיתוח המכללה שילוו אותם במהלך הלימודים כגון: חוברות, דיסקים ועוד. מתוך הבנה שבתחום זה, מה שעושה את ההבדל, הוא לא רק חומר הלימוד, אלא גם מנחה הקורס והדרך בה ההדגמות והתהליכים מועברים, שמה המכללה דגש רב על כך שהקורסים יועברו על-ידי מנחים מנוסים ומקצועיים. חלק מקורסי המכללה מועברים על-ידי מייסד המכללה אריה קגן באופן אישי.

המכללה מעמידה לרשות תלמידיה את הידע, הגישות והכלים העדכניים ביותר שיש. כלים שבכוחם לשרת אתכם בחייכם האישיים בתחומים השונים. לאלו המעוניינים ללמוד NLP ודמיון מודרך במטרה להפוך למנחים ולתרום לרבים אחרים ולשפר את איכות חייהם, המכללה תלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך זו. במכללה קורסים בפריסה ארצית ובכל הרמות. בנוסף, מכללת קגן הינה אחד הגופים היחידים בארץ, המאפשר לתלמידיו לעבור קורס הסמכה כ-NLP Trainer's Training .

בסיום קורס שנה א', מקבלים בוגרי המכללה שתי תעודות הסמכה: תעודת מנחה בדמיון מודרך ותעודת מנחה ב-NLP – NLP Practioner עם חותם של HNLP, ומוכרת על-ידי ה-ABNLP הגוף המוביל כיום את תחום ה-NLP בעולם.
מכללת קגן
 

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!