אתר קורסים / פילאטיס סטודיו

פילאטיס סטודיו

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

logo
  • סניף תל-אביב
  • סניף ראש פינה
  • סניף אשקלון

פילאטיס סטודיו

פילאטיס סטודיו נוסד בתל אביב ב-2010 על-ידי מורן גל-עד, שהחלה את דרכה בשנת 2005 בלימודים בארה"ב עברה הכשרה תחת רומנה – אחת מתלמידיו של ג'וזף פילאטיס, ומוסמכת בית ספר למדריכים של דרור רז. בעלת תעודת PMA® Certified Pilates Teacher. בית הספר למדריכים עומד בכל הקריטריונים של ארגון ה-PMA - ארגון הפילאטיס הבינ"ל, היחיד בישראל המוכר ע"י ארגון הפילאטיס הבינלאומי ברשימה העולמית של PMA- Registry of School.
פילאטיס סטודיו מציע למתעמלים חווית אימון אחרת - פינה שקטה להפסקה מושלמת משגרת החיים הרועשת. הסטודיו מצויד במכשור מגוון ומתקדם ומשדר אווירה חמה ונעימה, במטרה לתת חווית הפילאטיס המושלמת, החל משעות הבוקר המוקדמות, על מנת שתוכלו להתחיל את היום מלאי אנרגיה, במהלך היום לאתחנתא של טעינת מצברים ומתיחת שרירים ועד לשעות הלילה. הצוות המקצועי מקפיד להשתתף בסדנאות, השתלמויות וכנסים בארץ ובחו"ל, על מנת להישאר מעודכן ולחדש כל הזמן.
קורסי המכללה מתקיימים בתל אביב, אשקלון וראש פינה ופונים לאלה הרואים עצמם משתלבים בתחומי הפילאטיס השונים, והופכים אותם לדרך חיים. אם פילאטיס ותנועה הם חלק בלתי נפרד מכם, עכשיו תוכלו להפוך אותם למקצוע.

פילאטיס סטודיו
logo
  • סניף תל-אביב
  • סניף ראש פינה
  • סניף אשקלון
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!