אתר קורסים / סיעור מוחות

סיעור מוחות - המרכז לתקשורת חזותית לנשים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף ירושלים
  • סניף בני ברק

סיעור מוחות - המרכז לתקשורת חזותית לנשים

המרכז ללימודי תקשורת חזותית; השיטה וההצלחה: כדי שתוכלי לגעת בשחקים ולגרד את ההצלחה, את צריכה להיות בעלת מקצוע מובחרת, מקצועית ומלוטשת; את צריכה שתהיה לך היכולת למצות אמירה בוטה וחדה בנקודה אחת. את היכולת המדויקת ואת ההבעה החזותית תעטפי ביצירתיות, ובאמצעות הכלים המקצועיים שבידייך תוכלי ליצור באמת ולא רק לגשש בין האפשרויות השונות. את כל היכולות הנ"ל רוכשות במהלך לימודיהן תלמידות "סיעור מוחות" – המרכז שתלמידותיו מבוקשות ביותר בענף ההכשרה המקצועית ובכל תחומי התקשורת החזותית והניו־מדיה.
שמונה שנים בלבד לאחר הקמתו, מתגאה בית הספר בעשרות בוגרות שהשתלבו בתפקידי מפתח בתקשורת החרדית ובפרסום החרדי; עשרות עצמאיות העוסקות בתחומים שונים של התקשורת החזותית; עסקים כמו סטודיו לעיצוב ולצילום ואולפנים לעריכת סרטים; משרדי פרסום קטנים ומפיקות עצמאיות. רק להמחשה: מאות עסקים כאלו נפתחו רק בשנה האחרונה על ידי בוגרות "סיעור מוחות".
יחס אישי, אווירה והווי
מעבר לשיטת הלימוד הייחודית, ניתן להבחין בגישה שונה, גישה "נדיבה". הכיתות וחדרי העזר, הציוד האיכותי וצוות המרצים הפכו לשם דבר בענף, שכן הם מציעים הרבה מעבר לסטנדרטים הנהוגים בתחום ההכשרה המקצועית. "סיעור מוחות" הוא בַּיִת לתלמידות. לדוגמה, בית הספר מחזיק צוות תגבור בכל אחד מסניפיו. המתגברות, כפי שמקובל בלימוד באוניברסיטאות, מבטיחות שלא תהיה תלמידה ש"תיפול" בדרך. תלמידה שנעדרה עקב לידה או חתונה תוכל להשלים את כל החומר באמצעות מתגברת אישית. כל תלמידה זכאית לליווי צמוד, לפי הצורך. הלבורנטית אף יושבת בכל השיעורים ועוקבת אחר התקדמותה האישית של כל אחת. 
סיעור מוחות אתר קורסים עמוד הבית
לוגו
  • סניף ירושלים
  • סניף בני ברק
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!