אתר קורסים / חינוך מוזהב

תבנית החינוך המוזהב

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף מעלה צביה

תבנית החינוך המוזהב

המרכז להכשרת מחנכים הוקם כחלק ובהשראת הרצף החינוכי שנקרא "תבנית החינוך המוזהב" והוא כולל כיום פעוטון, גנים ובית ספר (מגיל שנה ועד לכתה ט'). ב-16 שנות קיומה סללה תבנית החינוך המוזהב את דרכה הייחודית ונצבר ניסיון. לפני ארבע שנים, הוקם המרכז להכשרת מחנכים ברוח התבנית, וכבר התקיימו שני מחזורים של שנתיים במהלך שנים אלו.

עם הקמתה של 'תבנית החינוך המוזהב' שמנו לעצמנו למטרה ליצור אקולוגיה אנושית מקדמת, בה הילדים והמבוגרים חשים בטוב ופנויים ללמידה, במובן הרחב של המילה. אנו יודעים שהחוויה שהילדים חווים נקבעת במידה רבה, על ידי הנפשות הפועלות בשטח, הלא הם המבוגרים המובילים את התהליך החינוכי. מבנים, יפים ככל שיהיו, תוכניות לימוד טובות, מוסיפים, אין ספק, אך כל אלה לא יועילו, אם המורה אשר מפעיל את תוכניות הלימוד אינו בא ממקום פנימי אנושי מודע, עם סיבות ותכנים מעודכנים למאה העשרים ואחת ועם נכונות אישית לגדול יחד עם הילדים והתהליכים.

התוכנית מיועדת למחנכים מכל הסוגים כולל הורים המעוניינים בהעשרה אישית, בידע ודרכי חשיבה שעוזרים לבנות ארגז כלים מעודכן. היא מוכרת לגמול ולקרן השתלמות, ומיועדת למעוניינים להעמיק מעבר ל"מה שצריך", שמעוניינים באופן כן בשיפור, בכל רמות התפקוד שלהם כמחנכים, כהורים, כבני אדם. התוכנית מציעה קשת רחבה של התנסויות וידע בנושאים הנוגעים במיקוד הפנימי של אדם ומתן ארגז כלים משופר ועשיר כדי להתמודד באופן מוצלח עם העשייה החינוכית.

תמונה באתר קורסים
  • סניף מעלה צביה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!