אתר קורסים / אטליה

בית ספר אטלייה - בי"ס לבנות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף ירושלים

בית ספר אטלייה - בי"ס לבנות

חולמת לעצב קמפיינים במשרד פרסום? להתמחות בעיצוב אתרים? רוצה לעסוק בעיתונאות? לפתוח משרד יחסי ציבור או להיות כותבת שיווקית מבוקשת?

אֲטֶלְיֶה – בית הספר הגבוה לעיצוב ותקשורת חזותית, פותח בפנייך מגוון רחב של מסלולים, המכשירים אותך להימנות על הליגה הראשונה של מעצבות העתיד ונשות התקשורת והתוכן. בית הספר הוקם במטרה להכשיר את דור המעצבות הבא ונשות התקשורת והתוכן, לפעול, ליצור ולהטביע חותם, בעולם המשתנה בקצב מסחרר. תוכנית לימודים בבית הספר מקיפה ואינטנסיבית במיוחד, המשלבת בהצלחה יכולת הטמעה מהירה של טכנולוגיות חדשות, בד בבד עם טיפוח יצירתיות מקסימאלית וחשיבה מחוץ לקופסא בקונספט של "בוטיק". ובדיוק כפי שבבוטיק כל פריט הוא יצירה חד פעמית, כל תלמידה היא עולם ומלואו, כשסביבת הלימוד מתאימה את עצמה לקצב וליכולת האישית ו"נתפרת" במיוחד עבורך.

במילים אחרות, אם את זקוקה לזמן נוסף, אם את נתקעת באמצע פרויקט ולא יודעת איך להמשיך, אם את לאחר לידה או מכל סיבה אחרת, כל שעלייך לעשות זה רק לפנות למערכת אֲטֶלְיֶה -אונליין וליהנות מתמיכה וליווי צמודים, גם מעבר לשעות הלימוד בכיתה.

זאת ועוד, התפיסה ה"בוטיקית" איננה מתמקדת רק ביחס האישי אלא הרבה מעבר. אנו רואים בך כבר מראשית לימודייך, אישיות עצמית בעלת אמירה עיצובית ומטפחים זאת, כך שעם סיום לימודייך, תהיי מסוגלת למתג ולבדל את האישיות הייחודית שלך כמעצבת, לקראת חייך העצמאיים.

על מנת לשמור על הצביון ה"בוטיקי" ולהשיג את המטרות הללו, כיתות הלימוד פועלות במתכונת של כיתות-אמן חדשניות ומאובזרות, כשמספר התלמידות מצומצם במיוחד, מה שמבטיח תשומת לב אישית בזמן אמת, לכל אחת ואחת, כמו גם מרחב ביטוי גדול יותר לאישיותך הייחודית.

זה עולה לנו יותר? נכון. זה דורש מאיתנו סינון ותנאי כניסה? נכון. אבל בקו הגמר זה מוכיח את עצמו, כשאחוזי ההשמה של הבוגרות במשרדי העיצוב והפרסום המובילים, כמו גם בהקמת עסק עצמאי, הנם מהגבוהים בתחום. אנו מכשירים אותך מהרגע הראשון, לחשוב בגדול ובאופן עצמאי ולבנות את האישיות העסקית שלך. לשם כך השקנו קורס פרקטיקה מקיף, שמעניק לך, מעבר לעבודה מעשית על פרויקטים אמיתיים מול לקוחות בזמן אמת, את מלוא הכלים להקמת עסק עצמאי בתחום או לעבודה מול גורמים שונים במשרדי העיצוב והפרסום המובילים.

אם את חולמת על קריירה בעיצוב גראפי ואינטראקטיב, כמו גם יחסי ציבור או עיתונאות, קריירה שתאפשר לך להביא לידי ביטוי מקסימאלי את הכישרון שלך, להשתכר בכבוד ואף יותר מזה, אין ספק שאֲטֶלְיֶה הוא המקום עבורך.
אטליה - בית ספר לבנות

 

תמונה באתר קורסים
  • סניף ירושלים
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!