אתר קורסים / אורלי אורן-הסטודיו לפילאטיס

אורלי אורן - הסטודיו לפילאטיס קלאסי

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב

אורלי אורן - הסטודיו לפילאטיס קלאסי

אורלי אורן הינה דמות עדכנית, ייחודית ומקצועית בשוק הפילאטיס בישראל כיום. דרכה המקצועית החלה למעשה אחרי תאונת דרכים קשה עם כניסתה לכיתה א', אותה תאונה אשר כמעט ועלתה בחייה. לצורך הליך השיקום המליצו הרופאים להוריה כי על אורלי לרקוד או לעסוק בספורט. העיסוק אשר נועד לשקם פציעות מהתאונה (במפרק הירך, הגולגולת ועוד) וכן להקל על האסטמה הקשה ממנה סבלה הפך לתחביב ודרך חיים. עד מהרה התאמנה אורלי במקצועות רבים נוספים כגון: כדור עף, התעמלות קרקע, קרב מגע ועוד. לאחר השירות הצבאי המשיכה לרקוד והיתה חברה בלהקת הפלמנקו של נטע שיזף. את הכשרתה המקצועית בתחום החלה מתוך רצון "להתמקצע" ולהבין יותר את תחום הריקוד. אולם המקצוע "כבש" אותה במהרה הן ברמה האינטלקטואלית והן ברמת הטיפול והנתינה שהם חלק בלתי נפרד מאורלי. וכך למדה וממשיכה ללמוד ולהתפתח.

בבית הספר של אורלי אורן מתחילים ללמד כבר מהשיעור הראשון תוך משוב חיובי ומקצועי, הקניית טכניקת לימוד ובניית הדרגתיות של שיעור ושל תרגיל. פירוק והרכבה לפי רמה, קושי, או בעיה גופנית, תוך רכישת המתודיקה של לימוד שיטת הפילאטיס, חלוקה לרמות של התרגילים ושל התלמידים, ניהול שיעור כראוי ויכולת השליטה בכיתה תוך הקשבה ושיתוף. יחס אישי וצמוד לכל תלמיד בכל השלבים, גם הרבה אחרי תום הלימודים.

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!