אתר קורסים / הג'ימנסיה

הג'ימנסיה

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
  • סניף ראשון לציון
  • סניף באר שבע
  • סניף חיפה
  • סניף קריית ביאליק

הג'ימנסיה

הג'ימנסיה, בית הספר להסמכת מדריכי כושר ותנועה, הוקם בשנת 1999 ומאז הפך לאחד המוסדות המובילים את התחום בישראל . בית הספר מציע מגוון רחב של קורסים ותכניות לימוד המאפשרים לכל אחד למצוא את המסלול המתאים לו ביותר ולהתפתח בהתאם .

צוות המורים של הג'ימנסיה הינו מקצועי ביותר, ובית הספר פיתח תכנית לימודים מתקדמת אשר מעניקה ידע וכלים המאפשרים לבוגרים להשתלב בתחום במהירות ולהיות מהמבוקשים בו . חזון בית הספר הינו להעניק לתלמידיו את ההכשרה המקצועית והמקיפה ביותר אשר תבטיח את הצלחתם בשוק העבודה .

צוות המורים
המורים הם הנכס החשוב ביותר של המכללה. כל המורים שלנו נבחרו בקפידה והם עומדים בקריטריונים קפדניים של השכלה, ניסיון והצלחה מוכחת בתחום עיסוקם. סגל המכללה משקיע בכל תלמיד את כל כולו .
 
ערכי המכללה
הקורסים משלבים מספר מאפיינים המעניקים לבוגרים יתרון בשוק העבודה :

מקצועיות - המקצועיות היא נר לרגלינו . מקצוענות עבורנו היא לעשות את הדבר הנכון בכל רגע נתון, לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר אך לדעת שתמיד ניתן להשתפר . מקצועיות זה להקשיב לתלמידים שלנו, ולראות עבורם את התמונה הגדולה . בשבילנו מקצועיות היא לא רק סיסמא, היא דרך חיים . כי ספורט זה המקצוע שלנו .

ליווי וחניכה אישיים - התלמידים שלנו חשובים לנו ולכן אכפתיות עבורנו היא מעבר להקשבה. זוהי ההבנה, ההזדהות והאמפטיה עם צרכי התלמידים שלנו. אנו מתייחסים לכל אחד מהתלמידים כאילו הוא התלמיד היחיד והחשוב ביותר .

חדשנות בתחומי ההכשרה - הצוות המקצועי שלנו מלמד בארץ ובחו"ל ועל ידי כך מאפשר לנו ללמוד, לחדש , לגוון ולספק את כל הטרנדים החמים ביותר בתחומי העיסוק שלנו. אנו מאמצים חדשנות, אך שומרים תמיד על המגע האנושי . המציאות חזקה ממילים, והוכחה לרמה הגבוהה של הג'ימנסיה ניתן למצוא בבוגרי בית הספר המלמדים ומשתלבים במקומות המובילים בארץ .

הג'ימנסיה מפעילה מרכזי לימוד בבאר שבע (קורס מדריכי חדר כושר)  /  ראשון לציון (שלושת קורסי הבסיס) / תל אביב (שלושת קורסי בבסיס) / חיפה (פילאטיס מזרן) / קריית ביאליק ( מדריכי חדר כושר).
 


 

הגימנסיה אתר קורסים

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
  • סניף ראשון לציון
  • סניף באר שבע
  • סניף חיפה
  • סניף קריית ביאליק
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!