אתר קורסים / לימודי מחשבים ורשתות / קורס ניהול רשתות / ניהול רשתות משולב MCITP 2008 + MCSA 2003

ניהול רשתות משולב MCITP 2008 + MCSA 2003

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
קורס ניהול רשתות הנוכחי מציע לבוגריו יתרון תחרותי לשוק העבודה על ידי הכשרה מקיפה לניהול רשתות המבוססות על הטכנולוגיה השולטת בשוק השרתים ותחנות העבודה הארגוניות, ובנוסף לכך על ידי הקניית שליטה מלאה בהקמה ותחזוקת המערכות המבוססות על מוצרי ה"מילה האחרונה" בשוק התשתיות. קורס MCITP משלב לימודי MCSA עם לימודי MCITP. מטרת קורס מנהלי רשתות MCSA & MCITP הינה הכשרת מנהלי רשתות ארגוניות בעלי שליטה מלאה בתכנון, הקמה, ניהול ותחזוקה של מערכות מידע ארגוניות מבוססות Windows Server 2003 2008

מקום הלימודים
צומת קרית אתא חיפה

מתכונת הלימודים
400
ש"ל, קורס ערב, שעות 17:00-21:00

קהל היעד
למועמדים חסרי רקע במחשבים בעלי שליטה בסיסית בשפה האנגלית, המעוניינים להשתלב בתפקידים הבאים: מנהל רשת עצמאי, מנהל \ מהנדס רשת בחברות הייטק \ במשרדי ממשלה \ באירגונים עסקיים גדולים, יועץ רשתות ותשתיות IT.

הסמכה
תעודת גמר MCITP מטעם מכללת נס. במהלך המסלול יוכלו הסטודנטים לגשת באופן עצמאי לבחינות הסמכה חיצוניות של חברת מיקרוסופט ולקבל את תעודות ההסמכה הבאות:
- Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA) on Windows Server 2003 (מותנה במעבר 4 בחינות הסמכה)
- Microsoft Certified IT Professional (MCITP) :Server Administrator(מותנה במעבר 2 בחינות שידרוג)
- (Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS
- Windows Server 2008 Active Directory Configuration
- Microsoft Exchange 2007: Configuration
- Windows Server 2008 Applications Infrastructure Configuration
- Windows Server 2008 Network Infrastructure Configuration
- Microsoft Windows 7 Configuration
תעודות הסמכה אלה הן תעודות בינלאומיות המוענקות ישירות לנבחן על ידי חברת מיקרוסופט. על התלמיד לדווח למכללה על ציון הבחינה (עובר/נכשל) בכל מבחן חיצוני שהוא ניגש אליו.

נושאי הלימוד
כיום כל חברה, קטנה כגדולה, תלויה במערכות מחשוב לתפקודה השוטף. תחזוקת מערכת מחשוב בחברה דורשת עובדים מיומנים הן במבנה המחשב הבודד ותחזוקתו והן ברמת הרשת בשל דרישה זו, פיתחת מכללת נס את קורס מנהל רשתות. מכללת נס מציעה מסלול איכותי ומקיף לקורס ניהול רשתות שמשלב פרקטיקה והכשרה מקיפה בפן המעשי של הקמה, ניהול, תחזוקה שוטפת ואיתור תקלות ברשתות ארגוניות מבוזרות.
ראה הרחבה בתגית סילבוס
תמונה באתר קורסים
  • סניף צומת קריית אתא

עם צאתה לשוק של מערכות Windows 7  ושרתי Windows Server 2008, עומד בפני ארגונים רבים אתגר השדרוג וההטמעה של טכנולוגיות חדשות אלה, אך יחד עם זאת מערכות המבוססות על מוצרים מן הדור הקודם, כגון Windows XP ומשפחת Windows Server 2003 עדיין נחשבות שולטות בשוק המחשוב הארגוני. לפי תחזיות המומחים, תהליך המעבר למערכות ההפעלה החדשות עשוי להימשך שנים בארגונים הגדולים, ובמהלכו יתפקדו שרתי 2003 וכן שרתי 2008 אלה לצד אלה.
לפיכך, על אנשי המקצוע בתחום טכנולוגיות המידע (מהדסי רשתות, מנהלי רשתות וכדומה) לשלוט באופן מלא לא רק במערכות החדשות ביותר, אלא גם להכיר היטב את המערכות הקיימות ואת תהליכי השדרוג והמיגרציה לפלטפורמות החדשות. בשל כך, מכללת נס משלבת מסלול הכולל את קורס MCSA עם קורס MCITP. קורס מנהלי רשתות זה יכול להתאים גם למוסמכי MCSE אשר מעוניינים בשדרוג, וכן גם למי שלמד קורס MCSA בעבר או קורס MCSE.

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!