שיווק באינטרנט ושיווק ברשתות חברתיות, אסטרטגיות וכלים לניהול פעילות חברתית-דיגיטלית; פייסבוק, טוויטר ועוד אפליקציות עם מיליוני משתמשים עומדות במרכז מהפכה חברתית אותה אנו חווים כיום. ברשת נמצא קהל היעד השיווקי, ושם מתנהל איתו הדיאלוג המקצועי של אנשי המקצוע. שם אוסף הצרכן מידע, מגבש עמדות ומביע אותן בפעולה. רעיונות, חברות, מותגים וארגונים המבקשים להיות רלוונטיים לעולמו של הצרכן בעתיד חייבים לקחת חלק בעידן הדיגיטלי החדש ובמדיות החברתיות, על כל המורכבות, האפשרויות והערוצים אדירי ההשפעה הגלומים בו. נושאים אלה רלוונטיים לא רק למוצרי צריכה, אלא למגוון רחב של תחומים, גופים חברות, רעיונות, טכנולוגיות, שירותים, התנהגויות ושינויים חברתיים אשר חלים במציאות החדשה והמורכבת. מטרת התכנית הוא לעשות סדר בין האפשרויות החדשות הרבות, ולהעניק עקרונות וכלים לבניית אסטרטגיה לנוכחות ופעילות חברתית-דיגיטלית בעידן החדש. הלימודים כוללים הרצאות של מיטב העוסקים בתחום במחקר ובפועל, לצד סדנאות שיעניקו תובנות ספציפיות וייעודיות לעסק.
מקום הלימודיםאוניברסיטת תל-אביב
מתכונת הקורס56 ש"ל. ניהול אקדמי: ד"ר לירז לסרי
קהל היעדמנהלים בכירים מכל התחומים, מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק
תנאי קבלהניסיון ניהולי ותואר אקדמי
הסמכהתעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב
נושאי הלימוד- יצירת באזז וטרנד חברתי, ומה גורם להם להישאר בתודעה, יצירת מוצרים ומסרים ויראליים
- הפצה והתפשטות ברשתות חברתיות: רשתות, מובילי דיעה, מקשרים חברתיים
- כלים וגישות בשיווק דיגיטלי ובחירת האסטרטגיה המתאימה לעסק שלכם
- כלים לניטור, מחקר וניתוח פעילות צרכנים ברשת
- תרבות האינטרנט והשפעתה על צרכנים
- שיווק ברשתות החברתיות – מדידה, תובנות וכלים למנהלים
- דור ה-Z – שיווק לצעירים כמובילי דעה ומניעי תהליכים ברשת החברתית
- שיווק תוכן, התמודדות עם משברים בעידן הצרכן הדיגיטלי
- שיווק דיגיטלי לארגונים מכווני B2B
- כלים ליצירת חדשנות טכנולוגית בעידן דיגיטלי
- טרנדים ומגמות עתידיות בשיווק החברתי-דיגיטלי; שירות צרכנים דיגיטלי
- מהלכה למעשה – דיגיטל ו-eCommerce; אסטרטגיות שיווק חברתי – דוגמאות להצלחה