פילאטיס מכשירים - כל הרמות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
קורס מקיף ללימוד מכשירי הפילאטיס והתרגילים הקלאסיים בכל הרמות. המסלול כולל את רפרטואר התרגילים הבסיסי, רמת מתחילים, בינוניים ומתקדמים המבוסס על תרגילי הרפרטואר של ג'וזף פילאטיס ממציא ומפתח השיטה על מכשירי הפילאטיס השונים. רכישת כלים ללימוד מתחילים, תלמידים עם פציעות, בינוני ומתקדם, וכיצד לאתגר ולקדם את תלמידינו לרמת מתקדמים.

מקום הלימודים
תל אביב
 
מתכונת הקורס
460 ש"ל, 40 פגישות בנות 5 שעות. סטאג'- על כל מתלמד להשתתף ב-200 ש"ל הכוללות צפייה, אימון ולימוד בסטודיו
 
מחיר
13,000 ₪ כולל ספרי לימוד
 
קהל היעד
מסיימי קורס פילאטיס רצפה, אישור רפואי המעיד על בריאות תקינה. קורס עזרה ראשונה (ניתן ללימוד במסגרת הקורס, בימים ושעות אחרים ובעלות נוספת)
 
תנאי קבלה
קורס רצפה 
 
הסמכה
הסמכת מדריך פילאטיס מכשירים. המסלול מוכר לקרן השתלמות
 
נושאי הלימוד
חלק א'- מכשירים רמת מתחילים– לימוד תרגילי הרצפה ברמה המכשירים, אך חשוב יותר את האופן, השיטה, הסדר ויכולת הלימוד שלנו כמדריכים. נתאמן איך לקבל תלמיד חדש, איך לאתגר תלמיד מתחיל ואיך להעביר את התלמיד המתחיל הכי מהר שאפשר לרמה הבינונית. נכיר את המכשירים ואת מבנה השיעור הכוללABCD.
חלק ב'- מכשירים רמה בינונית- תרגילי המכשירים ברמה הבינונית. נתאמן איך הופכים שיעור טכניקה לשיעור שלworkout, איך התלמיד המתחיל הופך לבינוני בביטחה ללא מאמץ אך בעבודה מאומצת. איך לאתגר את התלמיד, איך לשלב בין הרמות בשיעור סטודיו ואיך להעביר את התלמיד הבינוני הכי מהר שאפשר לרמה המתקדמת. נכיר את המכשירים שנוספו לרמה הבינונית ואת מבנה השיעור הכוללABCD.
חלק ג'- סדנת מקרים מיוחדים-מקרים בהם נתקלים בסטודיו: כאבי גב, בירכיים, כתפיים, צוואר. אוכלוסייה מבוגרת ונשים בהיריון.
חלק ד'- מכשירים ורצפה רמה מתקדמת-תרגילי הרצפה והמכשירים ברמה המתקדמת. הפיכת שיעור שלworkoutגם להיבט של טכניקה, איך התלמיד הבינוני הופך למתקדם בביטחה ללא מאמץ אך בעבודה מאומצת. איך לאתגר את התלמיד, איך לשלב בין הרמות בשיעור סטודיו ואיך להשאיר את התלמיד המתקדם מאותגר, מתעניין, מסוקרן ומתאמץ כל השיעור. נכיר את המכשירים שנוספו לרמה המתקדמת ואת מבנה השיעור הכוללABCD.
המכשירים הנלמדים בקורס-Reformer, Cadillac, high& wunda chair, barrels family, ped- o- pull, foot& toe corrector, neck extensor, magic circle, breath- o- cizer, sand bag
תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב

הסילבוס של פילאטיס מכשירים - כל הרמות טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!