אתר קורסים / קורס דמיון מודרך

בחר קורס מתוך רשימת הקורסים שמצאנו עבורך -

קורס דמיון מודרך

זה ממש לא סוד שאנחנו שולטים במציאות שלנו. כל אחד שואף לשמור על חשיבה חיובית ואופטימיות, אך ישנם לא מעט אנשים שדבר זה אינו קל עבורם ולכן במקרים רבים הם בוחרים להשתתף בסדנאות, בהרצאות או בקורסים שיעניקו להם כלים לעשות את השינוי שלו הם מייחלים. אחת מן האפשרויות היא השתתפות במסגרת של קורס דמיון מודרך שבו לומדים המשתתפים שהם לא רק אחראיים על כל מה שקורה להם ובסביבתם, אלא גם יש להם את היכולת לכוון את חייהם לכיוון חיובי, טוב ונעים. הקורס מציע מגוון טכניקות ותרגילים, הן ליישום עצמי והן לעזרה עבור הזולת כדי להשתמש בדמיון לצורך שינוי של המציאות ושמירה על שמחה, אופטימיות ומצב רוח מרומם ושמח.
קורס דמיון מודרך
לימודי דמיון מודרך מבוססים על טכניקות הרפיה במתכונת אישית או קבוצתית. המטרה תהיה הגעה לרגיעה מוחלטת של הגוף והנפש, ועם ההגעה למצב זה – מכוון המוח את הדמיון לעבר אירועים ומחשבות חיוביות ורצויות, חזרה על מנטרות העובדות על שכנוע עצמי עמוק באמצעות משפטים מחזקים ובקשת בקשות או משאלות רצויות. באמצעות רגיעה זו ניתן להילחם בחרדות ופוביות, לגרום לשינוי הרגלים כמו הפסקת עישון או הפחתת כמות סוכר באכילה ולהתמודד עם העבר. לימוד קורס דמיון מודרך לשימוש עצמי עוסק בהעצמה אישית וברתימת כלי זה למציאת רגיעה במהלך היום יום ולניתוב התחושות והרגשות שעוטפים אותנו. במהלכו נערכים תרגילי מודעות המסייעים להגיע לרגיעה ולניתוב תכליתי של מאמצים.

קורסי דמיון מודרך מוצעים בדרך כלל על ידי מוסדות לימודיים המתמחים במסלולים וסדנאות בתחומי רפואה משלימה, טיפולים הוליסטיים או אימון אישי. אין תקן מוסדר ללימודים, ולפיכך משך הקורס משתנה ממוסד למוסד, ולרוב ניתן לבחור בין לימודי יום, לימודי ערב או לימודים מרוכזים של כמה ימים בשבוע. על ידי בחירת מספר ימי הלימודים בשבוע ניתן לשלוט על משך הזמן עד לסיום המסלול. מומלץ לשלב את הלימודים עם תחום נוסף של לימודי אימון אישי כדי להרחיב את הידע משילוב הנושאים.

לימודי דמיון מודרך ניתן למצוא בכל חלקי הארץ – קיימים קורסים בירושלים, בתל אביב, וניתן למצוא לימודים גם בבאר שבע או בחיפה. בתקופה לחוצה וטעונה כמו זו שאנו חיים בה, אנשים רבים מבינים את הצורך בשמירה על אופטימיות ומחשבות חיוביות והביקוש לידע בתחום הדמיון המודרך עולה ותופס תאוצה. ברחבי הארץ ישנם מורים ומדריכים פרטיים שישמחו, במידת הצורך לארגן ולקיים חוג פרטי עבור מי שמעוניין בכך ויגיעו לכל חלקי הארץ לצורך זה ובשמחה רבה.

קרא עוד על קורס דמיון מודרך
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מאמרים

קורס אילוף כלבים – להיות מנהיג הלהקה

אם יש לכם גישה לכלבים ואתם אוהבים לעבוד באוויר הפתוח, ולא במשרד סגור, אולי אילוף כלבים הוא המקצוע עבורכם. הכלב הוא בעל

ניהול רשתות חברתיות – העולם בכף ידכם

בספר "זה" של סטיבן קינג אומרת הדמות של ריצ'י טוזייר שבכל אחד מאיתנו יש סוס משוגע, אפשר אמנם לאלף אותו אבל זה גורל טוב מדיי עבורו.

היתרונות בלימודי דמיון מודרך ומדיטציה

המדיטציה והדמיון מודרך הם שני כלים שונים המשלימים זה את זה ומעניקים למשתמש בהם שוות נפש, רוגע ובהירות מחודדת לגבי החיים.

דמיון מודרך וחיזוק הדימוי העצמי

מהו דימוי עצמי ומדוע הוא כל כך חשוב לנו? ובכן, דימוי עצמי מחזיק בשתי עובדות שהן סותרות לחלוטין: הדימוי העצמי הוא

אני מקנא לאשתי, איך שיטת NLP תעזור לי?

שאלות כאלה ואחרות נשאלות הרבה על ידי אנשים רבים. הרבה פעמים הם מספרים שניסו כמה שיטות וכמה מטפלים במטרה לטפל בקינאה, אך הקנאה ממשיכה.

מהו דמיון מודרך

דמיון הינו שפת האמנות, הרגש והעצמי הפנימי, במובנו העמוק ביותר.הדמיון הינו חלון לעולמנו הפנימי והוא מספק לנו דרך

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי