הפרסום הפוסט־מודרני כולל מדיות מגוונות וכלים טכנולוגיים מתקדמים. זהו כלי מרכזי בהוצאה מוצלחת לפועל של תכניות שיווק, והעיסוק בו הוא מקצועי ומאתגר, אשר דורש ידע תיאורטי ומעשי רב. התמחות זו נועדה לחשוף את הפנים הרבות של התחום ולסייע ברכישת ידע רלוונטי וכלים מעשיים שיתרמו לעניין בתחום ולהתקדמות האישית בו. מטרותיו הן הקניית ידע בתחום הפרסום תוך מתן דגש לפרסום באינטרנט, כלים יישומיים לשימוש יעיל באינטרנט כערוץ שיווק ומכירה, והיכרות עם המדיות החברתיות והכלים הטכנולוגיים החדשניים לקידום עסקים.
מקום הלימודיםרעננה, תל אביב, ראשון לציון, באר שבע
מתכונת הקורס65 ש"ל במסגרת מסלול ניהול השיווק והפרסום. מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן־סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה
קהל היעדהעוסקים בתחום הפרסום או המיועדים לתפקידים בתחום, כל המעוניינים להרחיב אופקים ולרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם בעבודתם.
תנאי קבלה12 שנות לימוד, העדפה לבעלי תואר אקדמי
נושאי הלימוד- ניהול הפרסום באינטרנט
- קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות וכלי גוגל
- יעדי הפרסום והגדרת קהל המטרה לתקשורת
- בניית תקציב הפרסום
- החלטות מסר ומדיה
- מדידת יעילות
- מסחר אלקטרוני
- קריירה בעולם הפרסום
- מודיעין תחרותי באינטרנט - חיפוש מידע ויצירת פרופיל עסקי
- מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור