מיטב מפתחי מערכות המידע, האינטרנט והאפליקציות יודעים כבר שמבחן ההצלחה של מוצר מתרחש במפגש עם המשתמש בו, ואין די רק בידע טכנולוגי ליצירת מוצר מנצח. חברות וארגונים רבים מבקשים דרך בטוחה שתוביל את תכנונם של מוצרים שאנשים ועסקים באמת יאהבו. את דרך זו מובילים מאפייני חווית המשתמש, העוסקים האחד המקצועות הצעירים, הדינמיים והמבוקשים בתעשייה היום. הגידול הרב במודעות לחשיבות חוויית המשתמש מקדם ביקוש רב ליועצים במשרות רבות הממתינות לאיוש, אלא שבפועל מעטים הם אנשי המקצוע המוערכים והמנוסים בנושא. מסלול לימודים חוויתי זה משלב את מכלול הכלים המעשיים הנדרשים למקצוע, ומשלב תכנים וכלים מקיפים אשר הכרחיים למאפייני חווית המשתמש, הרבה מעבר לעקרונות הבסיס בעיצוב ממשקים.
מקום הלימודים
תל אביב (קורס היברידי או פרונטאלי).
מתכונת הקורס
130 שעות לימוד.
קהל היעד
אנשי מקצוע בתחומי האינטרנט ומערכות המידע, בעלי רקע מעשי קודם של מספר שנים באחד או יותר מהתחומים הבאים: יזמות הי-טק, שיווק, ניהול מוצר, ניתוח מערכות, פיתוח מערכות מידע או אתרים ומוצרים, עיצוב גרפי לאינטרנט או למוצרים, עיצוב מוצר או הנדסת אנוש.
תנאי קבלה
המסלול אינו מיועד למתחילים ללא רקע מקצועי בעולם הדיגיטלי.
הסמכה
תעודה מטעם המכללה.
נושאי הלימוד
- מבוא לחוויית משתמש, מהות המקצוע
- הגדרת יעדים ואסטרטגייתUX
, תהליך העבודה
- ניתוח קהל יעד ותסריטי שימוש
- יסודות חוויית המשתמש - סקצ'ינג וקונספט, מבנה המסך
- כלי אפיון חוויית משתמש, עקרונות בעיצובWireframes
- מודלים בניווט – מדרישות ותסריטים לתכנון המסך
- מבוא לקוגניציה והנדסת אנוש, יסודות הממשק
- השיחה עם המשתמש ומיקרוUI
- יסודות בעיצוב גרפי והמפגש בין אפיון ועיצוב
- כלי אפיון -Axure
- הצד השיווקי של חוויית המשתמש
- מדידת ביצועים,Analytics
ו-A/B testing
- אסטרטגיית מובייל
- עקרונות היסוד באפיון לסמארטפון
- אפיון לפלטפורמות המובייל השונות