מטפלים בשיטת אייפק IPEC Therapy

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

חדש

Integrated Physical Emotional Clearing . שיטת טיפול מודרנית ברפואה המשלימה המשלבת גישות פסיכולוגיות עם מיטב שיטות הטיפול האלטרנטיביות. בשיטת אייפק משתמשים במערכת השרירים של המטופל כמערכת ביופידבק על מצבו, כדי לאבחן את המידע הפסיכולוגי והפיזיולוגי המקודד במערכת הגוף-נפש שלו. המטפל מאבחן בעזרת מבחן שרירים דרך הצד הלא מודע של המטופל, את הגורמים והסיבות להיווצרות הבעיה, ודרכי הטיפול המתאימות. בעזרת מודלים וכלים ייחודיים מופעלת מערכת הריפוי הטבעית של המטופל לפתור את בעיותיו. באייפק למעלה מ- 20 כלי טיפול שונים להשגת איזון אנרגטי מחודש, ובאמצעותם ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות ומחלות פיזיות, רגשיות ופסיכוסומאטיות. שיטת הטיפול מתאימה לעבודה עם תינוקות, ילדים, מבוגרים ונשים בהריון. טכניקות הטיפול עדינות ולא חודרניות, משחררות במהירות ובעדינות את האנרגיה החסומה, ומובילות לריפוי גוף-נפש מואץ.
 
מקום הלימודים
עכו
 
מתכונת הקורס
130 ש"ל, אחת לשבוע בשעות אחה"צ. מנהל התוכנית: ד"ר אורי קניג
 
קהל היעד
אנשי מקצוע מכל ענפי בריאות הגוף והנפש, אנשי חינוך ולמתעניינים ללמוד תחום מתקדם ומרתק ברפואה הטבעית, וכולל קורס שנתי מקיף לאבחון וטיפול בשיטת אייפק במקביל לקורסי העשרה באנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה.
 
הסמכה
תעודת מטפל אייפק מוסמך, הראשון משלושת שלבי ההכשרה באייפק הכוללים בהמשך מטפל בכיר ומטפל מומחה, תוענק למסיימי המסלול מטעם המכללה האקדמית גליל מערבי ואייפק ישראל. שיטת אייפק פותחה על ידי ד"ר אורי קניג, פסיכולוג קליני המתגורר ועובד בלוס אנג'לס קליפורניה, והקורס מועבר בחסותו ובהשגחתו המקצועית.
 
נושאי הלימוד
- שיטתIPEC
- אנטומיה ופיזיולוגיה
- פתולוגיה

 

חדש
  • סניף עכו

הסילבוס של מטפלים בשיטת אייפק IPEC Therapy טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!