ניהול בכיר למנמ"רים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

טכניון לימודי המשך

תפקיד מנמ"ר, מנהל מערכות מידע ראשי - CIO משתנה בין ארגון לארגון ואופי התפקיד אחר בהתאם לארגון, גודלו, עיסוקו ומאפייני הנהלתו, אך יותר מכל המשפיע על התפקיד הוא המנמ"ר עצמו. כישוריו האישיים, יכולותיו המקצועיות והניהוליות וצורת התנהלותו בארגון בונים את התפקיד ומידת השפעתו על התהליכים, על האנשים ועל ההנהלה. יחד עם זאת חייב מנמ"ר להבין טכנולוגיה, ובעיקר את כיווני התפתחותה ודרכי בחירת הטכנולוגיה המתאימה, בתקציב הנכון, בזמן המתאים, והטמעתה המלאה בארגון. המסלול הינו שיתוף פעולה בין היחידה ללימודי המשך וחברת ביט פלוס, ונלמד על בסיס הניסיון המצטבר של שני הארגונים, הן בצד האקדמי והן בצד הפרקטי.

 

מקום הלימודים

תל אביב

 

מתכונת הקורס

הקורס מוצע ב-2 מתכונות: מסלול ניהול בלבד - בהיקף של 72 שעות לימוד+ 30 שעות פרויקט מעשי, במתכונת של 18 מפגשים בני 4 שעות לימוד כ"א, משך הקורס כארבעה חודשים. או מסלול ניהול + טכנולוגיה -בהיקף של 120 שעות לימוד+ 30 שעות פרויקט מעשי בקבוצות, במתכונת של 30 מפגשים בני 4 שעות לימוד כ"א. משך הקורס כשבעה חודשים. הקורס יתקיים פעם בשבוע בין השעות 19:30- 15:30.

 

הסמכה

תעודת גמר של בוגר קורס ניהול מתקדם למנמ"רים (CIO) מטעם הטכניון – היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ וביט פלוס.

 

נושאי הלימוד

IT - כערך אסטרטגי תחרותי לארגון

IT Governance -

- חדשנות תפעולית וה-IT: ניתוח אירוע

- נושאים מתקדמים בניהול המשאב האנושי ביחידת המ-IT

- ניהול סיכונים(Risk Management)

- יחסי גומלין "מנכ"ל - מנמ"ר - CFO" : פאנל

- המנמ"ר בעידן של מיזוגים ורכישות (M&A)

- המנמ"ר בחברה גלובלית ובינלאומית

- תרבות ארגונית וניהול השינוי

- ניהול משרד המנמ"ר - Office of the CIO

- מדידת ביצועים של יחידת IT ושירותיה

- איך למנוע כישלונות בפרוייקטי IT

- אנליטיקה עיסקית ככלי ליצירת יתרון תחרותי

OUTSOURCING - במיחשוב הארגוני

- רגולציות והשפעתן על המנמ"ר ומערך ה-IT

- תקציב המחשוב והיבטים פיננסיים בניהול מערכות מידע

- ניהול הידע

- הצגה אפקטיבית של נושא

- עולם מוצרי החומרה והתשתיות - מגמות וכיווני התפתחות

- אבטחת מידע IT Security

- איחסון וגיבוי Storage/Backup והערכות לחרום DRP

ITIL - - גישות מתקדמות בניהול השרות ביחידת ה-IT

Help Desk - -שיטות, כלים ומערכות לניהול מרכז תמיכה

ERP - - המטרות, האתגרים והסיכונים בפרוייקטי ERP

CRM - - ניהול קשרי לקוחות

BI - - מערכות מידע למנהלים

- תקשורת מחשבים

- מערכות שליטה ובקרה (שו"ב)

- איכות תוכנה על קצה החוט (QA)

SOA - ואינטגרציה של מערכות מידע
ניהול בכיר למנמ''רים

טכניון לימודי המשך
  • סניף תל-אביב

הסילבוס של ניהול בכיר למנמ"רים טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!