פעילותה של מנהלת משרד כיום היא רבה ומגוונת, ונגזרת מאופייה של הסביבה הארגונית בה היא עובדת. קורס מקצועי זה מקנה שליטה ומיומנות מקצועית טכנית וארגונית ברמה גבוהה בנושאי כגון ניהול רשומות הארגון הן מגורמי חוץ אל הארגון ואלו המופצות ממנו לגורמי החוץ, ניהול התקשורת הארגונית והממוחשבת, אחריות על הצד המנהלי והתקציבי כמו רכישת חומרים וציוד, טיפול בקהל, איסוף מידע רלוונטי וצבירת מאגרי מידע ותוכן לשירות הארגון, עובדיו והנהלתו, לצד ניהול זמן הממונה, תיאומי פגישות וישיבות.
מקום הלימודיםנצרת עילית
מתכונת הקורס274 ש"ל
קהל היעדחסרי ידע קודם במזכירות ולמזכירות\ים המעונינות \ים לרכוש תעודת מקצוע
תנאי קבלה12 שנות לימוד
הסמכההקורס בפיקוח משרד הכלכלה, לעומדים במבחן הסיווג תוענק תעודה מטעם משרד העבודה
נושאי הלימוד- מינהל מערכות משרד.
- הכרת המחשב, אינטרנט ודואר אלקטרוני, תכתובת ויצירת מסמכים, וורד, עיצוב מצגות וניירת משרדית, פאוורפויינט, אקסל, אאוטלוק
- הכנה ל-
ICDL- מבוא ל-
ERP- שרות לקוחות - פנים וחוץ
- שיפור מיומנויות בעבודה
- מושגים בחשבונאות וכלכלה
- ניהול מידע
- הגהה ועריכה לשונית