שימוש בכל הפלטפורמות בתחום הניו-מדיה והכלים אשר מתלווים אליהן; כיצד להתמודד עם השינוי בארגונים ובאופן החשיבה של חברה או מותג, וחשוב יותר - איך להניע ולהוביל מוצר ועולם תוכן שלם סביב מותג במרחב הדיגיטלי. זאת על מנת לעזור למערך השיווק לשוחח עם הלקוחות שלו בסביבה דינמית, בה כל גולש הוא בעצם המדיה השיווקית. בוגרי התכנית יוכלו להשתלב בכל משרדי האינטראקטיב, מחלקות מדיה חברתית במשרדי פרסום וחברות גדולות, כשכירים בחברות המחזיקות מערך לניהול מדיה חברתית בתוך החברה או לעסוק בתחום כעצמאים ובהקמת חברה פרטית לתחום זה. הקורס כולל התמחות בשכר בתום הלימודים
מקום הלימודים
כפר סבא
מתכונת הקורס
154 ש"ל במסלול ערב ו-30 שעות פרויקט גמר. התחייבות להתמחות בשכר בתום הלימודים. ראש התכנית: מר ניר חולי. בעל ניסיון עשיר בתחום הדיגיטל, בין היתר כמנהל המדיה הדיגיטלית באתר מאקו מבית "קשת", ומנהל תחום הדיגיטל בחברת סלקום.
קהל היעד
מבקשי הסבה מקצועית ומחפשי עבודה המעוניינים בדריסת רגל בעולם הדיגיטל לצורך השתלבות מהירה בארגונים ובניית קריירה מעניינת
תנאי קבלה
ידע והכרה בסיסיים בשימוש ותפעול רשתות חברתיות כגון טוויטר, לינקדאין ופייסבוק
הסמכה
תעודת הסמכה של מכללת דעת השרון מ"קבוצת דעת".
נושאי הלימוד
- בניית אסטרטגיה שיווקית
- קידום מותגים
- ניהול קמפיין יחסי-ציבור ברשת
- פתיחת ערוץ שירות לקוחות יעיל המייצר נאמנות
- שיטות שיווק במדיה החברתית: גוגל פלוס, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ולינקדאין
- ניהול בלוגים ופורומים