הנוכחות השיווקית של חברות בעולם הניו מדיה הפכה לחובה. העולם המשתנה של השיווק והפרסום באינטרנט עובר בשיח החברתי ברשתות. מאות ארגונים כבר הבינו שחייבים להיות שם. משתתפי הקורס ילמדו כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית, לקדם מותגים ושירותים, לנהל יח"צ וקמפיינים אפקטיביים ברשת, לעודד מכירות ולפתוח ערוץ שירות לקוחות יעיל המייצר נאמנות. חשיפה לשיטות שיווק מגוונות כדי ליישמן בפעילותם במדיה החברתית באופן מיידי. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במעגל העבודה במשרדי הפרסום והיח"צ המובילים, בסוכנויות מדיה חברתית, או כמנהלי מדיה חברתית בחברות וארגונים. מטרת הקורס היא להכשיר אותך להיות מנהל מדיה חברתית, לתת לך את כל הכלים להיקלט בארגון או אצל נותן שירות ולהיות יעיל מיום העבודה הראשון.
מקום הלימודים
תל אביב, ירושלים
מתכונת הקורס
72 ש"ל + 15 שעות מעשיות. אפשרות מיוחדת בסניף ירושלים - מומחי מדיה חברתית וקידום אתרים במתכונת משולבת
קהל היעד
המעוניינים לבצע הסבה מקצועית ולרכוש מקצוע מבוקש, מנהלי פרסום ומנהלי שיווק, בעלי אתרי אינטרנט ועסקים המעוניינים לנצל את המדיה החברתית ולקדם את שירותיהם באמצעות רשתות חברתיות, העוסקים במלאכת שיווק אונליין המעוניינים להרחיב ידע מקצועי, יועצים בתחומי שיווק פרסום מסחר אלקטרוני אינטרנט ומערכות מידע המעוניינים להרחיב את השכלתם.
תנאי קבלה
הכרת המחשב ומוצרי אופיס, אנגלית קריאה וכתיבה ברמה בסיסית, הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי. גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן. לא נדרש ידע תכנותי.
הסמכה
בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במעגל העבודה במשרדי הפרסום והיח"צ המובילים בסוכנויות מדיה חברתית, או כמנהלי מדיה חברתית בחברות וארגונים.הקורס מתקיים בשיתוף פעולה עם Seo-Simple
נושאי הלימוד
- מבוא למדיה החברתית
- זהות מקוונת
- סדנא לכתיבה שיווקית
- פייסבוק
- טוויטר
- גוגל פלוס
- לינקדאין
- אתרי שיתוף וידאו
- אתרי שיתוף והצבעות
- פרסום ממומן במדיה
- בלוגים
- שיווק ב-Mobile
- אתיקה ברשת
- מנהל הניו מדיה