על מנת להבליט את המוצר שלנו, עלינו ליצור עבורו בידול ובכך להפוך אותו לייחודי וליצור יתרון תחרותי. מטרת הקורס היא הקניית ידע וכלים מעשיים הדרושים לניהול השיווק והמכירות, הכרת שלבי השיווק השונים, ושלבי הביצוע המעשיים בניהולם. הענקת כלים הכרחיים לאנשי שיווק ומכירות בסקטור הקמעונאי. הכרת שלבי תהליך השיווק השונים ושלבי הביצוע המעשיים הדרושים למימוש תפקידי שיווק ומכירות. היכרות עם עולם הפרסום, והכשרת הלומד בשיטות ומודלים חדישים בתחום הפרסום ויחסי ציבור. המסלול מיועד לתחום הקמעונאי, ומקנה ידע עדכני, מעשי, שימושי ובלתי אמצעי. המסלול משלב בין עבודה אישית מעשית בסדנאות לתחום המכירות הקמעונאיות, להרצאות פרונטאליות של אנשי שטח בעלי ניסיון רב בשיווק והמכירות הקמעונאיות.
מקום הלימודים
תל אביב
מתכונת הקורס
30 מפגשים בשעות אחה"צ, סה"כ 240 ש"ל, 180 שעות אקדמיות + 60 שעות פרויקט
קהל היעד
מנהלי פרסום, מנהלי שיווק, קופירייטרים, תקציבאים, קניינים, מנהלי תפעול, מנהלי אזורים ברשתות שיווק קמעונאיות, מנהלי סניפים וחנויות, סגני מנהלים, המעוניינים לפתח קריירה עסקית בתחום, המעוניינים ביישום הלימוד האקדמי בשטח.
הסמכה
תעודת גמר מטעם ABS בית ספר לקמעונאות מסחר ועסקים והמכללה למנהל.
נושאי הלימוד
- שיווק מודרני ושיווק תחרותי במרחב הקמעונאי
- הגדרת השיווק המודרני ושיטות שיווק חדישות בקמעונאות
- אומנות המכירה, תהליך המכירה והשכנוע
- קידום מכירות ויחסי ציבור
- שיווק ומכירות באינטרנט
- מיתוג, מיצוב ועיצוב
- התנהגות צרכנים בזמן קניה
- הצטיינות בשירות ומיקוד לקוח
- ניהול תהליכי שירות וטיפול בתלונות
- מועדון לקוחות