סדנא חד יומית פנים-ארגונית המועברת עבור ארגון שיש לו מעל 10 עובדים שנזקקים לה. במהלכה לומדים כיצד להוביל את נתינת השירות לקראת סגירת עסקה בדרך של בניית יחסים ומכוונות לתוצאות עסקיות ויפתחו חשיבה יוצרת לשם קידום המכירות ע"י העלאת רעיונות חדשים ושיטות חדשניות להגדלת נפח ואיכות המכירות. הכרה ושימוש בכלים המתקדמים במקצוע המכירות, ביעילות מירבית, כך שיניעו את הלקוח לקניה; העצמת המגע השירותי והפיכתו להזדמנות עסקית; עיצוב מערכות השירות כפלטפורמה להעמקת המכירה לשם יצירת רווחים לארגון; בניית קשר אישי, ככל הניתן עם הלקוחות/הפונים.
מקום הלימודים
תל אביב
מתכונת הקורס
סדנא בת יום אחד, הרצאות פרונטאליות ע"י מיטב המרצים עם ניסיון עשיר בתחום הקמעונאות, סדנאות אתגריות וסימולציות תפקידים
קהל היעד
מנהלי/סגני חנויות, סוכנים בשטח ונציגי מכירות
הסמכה
תעודת גמר מטעם A.B.S בית ספר לקמעונאות
נושאי הלימוד
- תהליך מכירה ושכנוע
- התנהגות צרכנים בזמן קניה
- שירות בקמעונאות
- איכות השירות בארגון כמנוף לשיווק ולקידום מכירות
- העצמה אישית