- הכרות ראשונית עם מאיה- מבוא לעולם התלת מימד, הבנת הממשק, ניווט תלת מימדי וסידור מרחבי, מידול עם אובייקטים פרימיטיביים, אנימציית Key Frameבסיסית, חומרים אורות ורנדר.
- מידול- מידול פוליגון, מידול בסיסי, טופולוגיה נכונה, שימוש בהיסטורית הבנייה, מידול אורגני, מידול מכאני. מידול בנרבס, מידול בסיסי, שימוש בעקומות, יצירת צורות מורכבות. שימוש בכלי הפיסול.
- רנדר ואורות- רנדר במאיה, סוגי תאורות במאיה, צללים, Ray Tracing.
- חומרים- יצירת חומרים שונים – מתכת, פלסטיק, עץ, זכוכית. ערוצי החומר – שקיפות , תאורה עצמית, במאפ. שימוש במפות טקסטורה, בניית Shading networkמורכבות.
- טקסטור- טקסטור פוליגון, פריסת UVלאובייקטים פשוטים, פריסת UVלאובייקטים מורכבים. שימוש בפוטושופ בשילוב עם מאיה.3DPaint Toolצביעה בתלת מימד. Paint Effect, יצירת אובייקטים ואפקטים.
- אנימציה- אנימציית KeyFrame, שימוש ב Graph Editor, אנימציית מסלול, אנימציה למצלמות. שלד ועור – בניית שלד לדמויות מכאניות, בניית שלד לדמויות אורגנית. יצירת ריג בסיסי לשלד, הכנה של דמות לאנימציה. אנימציית הליכה. שימוש בdriven keyליצירת ידיות שליטה מורכבות.Blend shapeואנימציית שפתיים. Trax Editorואנימציה לא לינארית.
- דינמיקה- גופים קשיחים וגופים רכים, מבוא לחלקיקים וכוחות.
Mudbox -, ממשק ומרחב, שכבות פיסול, כלי פיסול, תאורה וחומרים, שכבות צביעה,Stamps Stencils, ייצוא ל-PDF,PTEX, העברה ממודל בליUV למודל עםUV, ייצוא למאיה (הוצאת מפות),Blend shapes
After effects -, ממשק ומרחב, קומפוזיציות, שכבות, אפקטים, ייצוא סרט, כיווץ / קידוד וידאו
-מאיה- מעבר בין מאיה למדבוקס "TSM" The setup machine, שרירים
Mental ray -
Global illumination
Final gather
חומרים,None linear render, תאורת פנים, תאורת חוץ,Pass,Pass מתקדם
Dynamics -, נוזלים, בד,N particles,
- עריכה, תיאוריה, במאיה, בפרמייר
- תסריט, חוקי תסריט בסיסיים