אתר קורסים / בישול, אפייה, ברמנים ויין / קורס ברמנים / קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי

קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

לוגו

קורס מורחב במימון מלא על חשבון פיקדון חיילים משוחררים. מקיף חומר מקצועי נרחב, ומכין את הברמנים לעתיד לכל משימה אשר ידרשו לה מאחורי הבר. אימונים רבים ומעל 100 טעימות שונות של משקאות וקוקטיילים. כולל מעבר לשיעורים הרגילים גם הכשרות בונוס נוספות כגון סדנת משחק מאחורי הבר עם שחקנית מקצועית ומפורסמת, סדנת קפה ויין, קורס פליירינג ולהטוטי בר המונה 9 מפגשים, וסדנת קוקטיילי עולם הפותחת בפניהם את הדלת ונותנת מבט על תמונת הקוקטילים בעולם. במהלך השיעורים פוגשים התלמידים את אנשי ענף הבר, הלילה וחברות המשקאות השונות שמבקרים באופן קבוע במתחמי הלימוד, מספקים מידע נוסף על המותגים שלהם ומאתרים ברמנים לעתיד.

 

מקום הלימודים

תל אביב, הרצליה, ירושלים, באר שבע, חיפה, טבריה, אילת

 

מתכונת הקורס

168 ש"ל. 16 מפגשים – לימודי ערב. כולל אימונים מאסיביים בתוך הבר, ותרגולים רבים המשלבים עבודה בלחץ, עבודה עם לקוחות, והכנת משקאות תוך כדי שילוב כלל מרכיבי העבודה יחד: לקוחות, שירות איכותי, הבנה בסוגי השתייה וכמובן כיף והנאה וכולם , אחרי הצבא.

 

קהל היעד

המסלול על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים, ובפיקוח משרד התמ"ת

 

תנאי קבלה

מעל גיל 20.

 

הסמכה

מפוקח על ידי משרד התמ"ת, מעניק תעודה בינלאומית של זמן אמיתי, תעודת פליירינג בינלאומית של זמן אמיתי, תעודת מוזגות סוג 1 מטעם מדינת ישראל.

 

נושאי הלימוד

וודקה, ג'ין, רום, טקילה, משקאות האניס, סדנת וויסקי ובירה מורחבת, סדנת יין , קפה, תודעת שירות, שלושה שיעורי קוקטיילים שונים, סדנת ליקרים וצורות הגשת משקאות ועוד.

 

החלק העיוני- התלמידים לומדים על דרכי הייצור של המשקאות האלכוהוליים השונים, ארצות מוצאם, האנשים והאגדות שמאחוריהם, כיצד לטעום משקה ומה לחפש בו, הלקוח, ושיטות לקבלת טיפים רבים יותר.

 

החלק המעשי- במהלך הקורס נלמדות כל דרכי ההגשה המקצועיות של משקאות הבר, שילובם עם משקאות קלים, תורת הערבוב והכנת קוקטילים, עבודה עם מערכת המזיגה מחבית ומערכת הקופה הממוחשבת. הקורס כולל אימונים מעשיים אינטנסיביים שמטרתם להכין את התלמיד לעבודת הבר האמיתית. כל התרגולים עם אלכוהול אמיתי תוצרת חוץ.

 

תקשורת בינאישית- קורס ברמנים כולל סדנה אינטראקטיבית בתודעת שירות ומכירות ושם דגש על אינטליגנציה רגשית, תקשורת בינאישית, התנהגות בראיון, עבודה בצוות ואפיון לקוח.

אימוני בר מאסיביים- אימון הוא הבסיס להצלחתו של הברמן לכן פיתחנו שיטת הדרכה ייחודית. כמות הזמן שמבלה התלמיד בבר הורחבה ואביזרי האימון הינם מהטובים בעולם.
קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי

לוגו
  • סניף תל-אביב
  • סניף חיפה
  • סניף ירושלים
  • סניף באר שבע
  • סניף אילת
  • סניף הרצליה

הסילבוס של קורס ברמנים על חשבון הפיקדון הצבאי טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!