מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

לוגו

בואו ללמוד מקצוע שכולו עניין, ידע, ומפגש בין אישי, ולהפוך לשגריר/ה אישי/ת של מדינת ישראל מול מיליוני התיירים המגיעים אליה. הלימודים באישור משרד התיירות עם המומחים, המדריכים והמרצים של יד בן-צבי אשר ממשיכה בהנחלת מורשתו של הנשיא יצחק בן-צבי בלימוד ובמחקר של ארץ ישראל על כל היבטיה, להכשרת הדור הבא של מורי הדרך בישראל. המצטיינים יוכלו להשתלב במערך ההדרכה הרחב של יד בן-צבי. בוגרי המסלול הם היחידים שזכו ב- 100% הצלחה בבחינה ההסמכה בכתב מטעם משרד התיירות.
 
מקום הלימודים
ירושלים
 
מתכונת הקורס
600 ש"ל פרונטליות, 82 ימי סיור ו-4 קמפוסים בני 3-5 ימים במהלך שנתיים. הלימודים בימי רביעי בשעות 17:00-22:00 והסיורים בימי שני בשעות 06:15-18:15. ייתכנו שיעורי השלמה בימי שישי. פתיחה ב-26.10.2015

מחיר
25,750 ₪. כולל כל התכנים, ההרצאות והסיורים, לינה ואוכל על בסיס פנסיון מלא לקמפוסים, שוברים לקנית ספרים בהוצאת יד בן צבי ומנוי לכתב העת 'עת-מול' לתקופת הקורס. ניתן לתשלום על חשבון הפיקדון.

קהל היעד
אוהבי הארץ שמעוניינים להעמיק את הידע על ארצם ומחפשים עבודה עם שליחות, ומעוניינים להעביר את ידיעת הארץ לתושבי הארץ ולתיירים מחו"ל. 

תנאי קבלה
תושב ישראל, בעל תעודת בגרות או ציון פסיכומטרי מ-550 ומעלה, מועמדים מעל גיל 30 יכולים להציג תעודה של 12 שנות לימוד. ידיעת עברית על בוריה חובה, אישור רפואי על כשירות גופנית. ועדת קבלה הכוללת ראיון אישי והצגת קטעי הדרכה קצרים בכל נושא

הסמכה
תעודת מורה דרך מוסמך בכפוף למבחני משרד התיירות. מורה הדרך המוסמך הוא היחיד הרשאי להדריך תיירים מבית ומחוץ מטעם משרד התיירות  ברחבי ארץ ישראל.
 
נושאי הלימוד
- גיאוגרפיה
- חי
- צומח
- מים
- ארכיאולוגיה
- היסטוריה
- אמנות
- דתות,
- מושגי יסוד בתיירות בארץ
- כלכלה ומשטר בישראל
מורי דרך
 

לוגו
  • סניף ירושלים

הסילבוס של מורי דרך טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!