מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

לוגו
השוק המודרני והתחרות הגלובלית הגוברת מחייבים פיתוח ויישום חשיבה שיווקית אסטרטגית בארגון, במיוחד על רקע צרכנות "ביקורתית", השפעות דיגיטליות וערוצי מכירה חדשים. התחרות על תשומת לבו, רצונותיו, צרכיו, המלצותיו וכיסו של הלקוח מתרחשות כיום במקביל לשינוי והחמרת אותן דרישות, ובעת שהתחרות מתרחבת והפכה חוצת גבולות גאוגרפיה, זמן ותקציב. התוצאה היא שינויים בקצב גובר, לצד חוסר וודאות. סוד ההצלחה במצב זה טמון ביכולת להבין ולחזות מגמות בתעשייה, מהלכי מתחרים וצרכנים, לדעת להגיב נכון ובמהירות כדי לספק ערך רב יותר מהמתחרים, ולאורך זמן. קורס זה עוסק בכל הנושאים המרכזיים בניהול שיווק, החל מאיסוף המידע הדרוש לקבלת ההחלטות וכלה בשלב תרגום ההחלטות לעשייה שיווקית הלכה למעשה. הלימודים כוללים מפגשים עם מרצים מעולם האקדמיה והפרקטיקה, אשר יציגו תיאוריות ומודלים קלאסיים וחדשניים בתחום, תוך דיון באירועים ודוגמאות מהשטח שיפתחו צוהר לעולם המורכב של השיווק כיום.
 
מקום הלימודים
תל אביב
 
מתכונת הקורס
50 ש"ל, ניהול אקדמי: ד"ר דנית עין-גר, ניהול מקצועי: גב' שירה ליפשיץ
 
קהל היעד
מנהלי ואנשי שיווק ומכירות, מנכ"לים, מנהלים ובעלי חברות, מנהלי רכש סחר ומו"פ המבקשים להכיר להעמיק ולעדכן את הידע של ניהול השיווק על כל היבטיו
 
הסמכה
תעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב
 
נושאי הלימוד
- סביבה השיווקית, תחרות וקשרי לקוחות
- הצרכן של 2016
- פילוח שוק מטרה
- מיצוב ומיתוג
- יצירתיות וחדשנות
- ערוצי הפצה, המחרה שיווקית
- תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי
- ניהול מכירות
- שיווק לעסקים קטנים ובינוניים
ניהול השיווק
לוגו
  • סניף תל-אביב - אוניברסיטת תל אביב

מרצים: ד"ר עירית ניצן, ד"ר לירז לסרי, ד"ר מיכל סר בן-עמי, ד"ר יעל שטינהרט, ד"ר טל מופקדי, מיכאל גלי, קובי פומפן, רונן בר שלום

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!