השוק המודרני והתחרות הגלובלית הגוברת מחייבים פיתוח ויישום חשיבה שיווקית אסטרטגית בארגון, במיוחד על רקע צרכנות "ביקורתית", השפעות דיגיטליות וערוצי מכירה חדשים. התחרות על תשומת לבו, רצונותיו, צרכיו, המלצותיו וכיסו של הלקוח מתרחשות כיום במקביל לשינוי והחמרת אותן דרישות, ובעת שהתחרות מתרחבת והפכה חוצת גבולות גאוגרפיה, זמן ותקציב. התוצאה היא שינויים בקצב גובר, לצד חוסר וודאות. סוד ההצלחה במצב זה טמון ביכולת להבין ולחזות מגמות בתעשייה, מהלכי מתחרים וצרכנים, לדעת להגיב נכון ובמהירות כדי לספק ערך רב יותר מהמתחרים, ולאורך זמן. קורס זה עוסק בכל הנושאים המרכזיים בניהול שיווק, החל מאיסוף המידע הדרוש לקבלת ההחלטות וכלה בשלב תרגום ההחלטות לעשייה שיווקית הלכה למעשה. הלימודים כוללים מפגשים עם מרצים מעולם האקדמיה והפרקטיקה, אשר יציגו תיאוריות ומודלים קלאסיים וחדשניים בתחום, תוך דיון באירועים ודוגמאות מהשטח שיפתחו צוהר לעולם המורכב של השיווק כיום.
מקום הלימודיםתל אביב
מתכונת הקורס50 ש"ל, ניהול אקדמי: ד"ר דנית עין-גר, ניהול מקצועי: גב' שירה ליפשיץ
קהל היעדמנהלי ואנשי שיווק ומכירות, מנכ"לים, מנהלים ובעלי חברות, מנהלי רכש סחר ומו"פ המבקשים להכיר להעמיק ולעדכן את הידע של ניהול השיווק על כל היבטיו
הסמכהתעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב
נושאי הלימוד- סביבה השיווקית, תחרות וקשרי לקוחות
- הצרכן של 2016
- פילוח שוק מטרה
- מיצוב ומיתוג
- יצירתיות וחדשנות
- ערוצי הפצה, המחרה שיווקית
- תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי
- ניהול מכירות
- שיווק לעסקים קטנים ובינוניים