התקשורת משפיעה באורח מכריע על פעילות חברות וארגונים. זהו מקור מידע ללקוחות, וערוץ יעיל לחברות להשפיע עליהם. בעולם העסקי חייב כל בעל עסק למתג עצמו תקשורתית בזירה המסורתית והמקוונת, ולדעת לנצל את כלי יחסי הציבור לקידום עסקיו ומטרותיו. הקורס מנחיל את סודות המקצוע הלכה למעשה בסדרת מפגשים עם עיתונאֵי צמרת מהרדיו, הטלוויזיה, האינטרנט והעיתונות המודפסת שיסייעו להתחבר לחבל הטבור של התעשייה, ולפתוח דלתות לעולם זה. חלקו הראשון של המסלול יסייע לאתר את הייחוד של העסק שלכם, ולמתג את עצמכם כמומחים בתחומכם, להשגת חיסכון משמעותי בהוצאות הקידום והשגת לקוחות חדשים. בחלקו השני יסקרו העיתונאים הבכירים את רזי המקצוע, ותוכלו ליצור איתם קשרים כבר במהלך הקורס. בנוסף, יקבל כל תלמיד שעתיים ייעוץ אישי על מנת לבדוק כיצד הוטמע ידע הקורס הלכה למעשה, ולייעץ לגבי המשך הדרך התקשורתית.
מקום הלימודים
תל אביב
מתכונת הקורס
40 ש"ל, 20 בנושא יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי, ו-20 במפגשים עם בכירי התקשורת וליצירת רישות עסקי, ושעתיים ייעוץ אישי מהמרצה: ברק רום, יחצ"ן המוביל עשרות ארגונים לחשיפה תקשורתית.
קהל היעד
בעלי מוצר או שירות שעדיין לא פרץ לתודעת הציבור, או לא קיבל את החשיפה המגיעה לו ונדרשים לתוכנית אסטרטגית לקדמו להצלחה, המעוניינים לעסוק בתחום, או שכבר עוסקים בו, בעלי עסק קטן-בינוני, יועצים עסקיים או שיווקיים המעוניינים להתמודד בצורה יעילה עם האתגרים שמציבה התקשורת, ולקדם את עסקיו באמצעות יחסי ציבור
תנאי קבלה
12 שנות לימוד ומעלה
הסמכה
תעודה מטעם לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.
נושאי הלימוד
- השחקנים במגרש התקשורתי ומה הם כללי המשחק בו
- כלי העבודה של איש יחסי הציבור
- עקרונות הכתיבה השיווקית והתקשורתית
- כתיבת קומוניקט לעיתונות
- עבודה מול כתבים ועורכים
- הדרך להשגת כתבה עיתונאית
- בין מיתוג ומכירות ליח"צ
- עבודת הדוברות
הסילבוס של יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!