נפחות- סדנה לארגונים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

במסגרת המרכז לנפחות מעשית ויצירתית במושב שרונה, מתקיימות סדנאות לפיתוח יצירתיות ארגונית ולמידה התנסותית, באמצעות חוויה מעשירה של עבודה ויצירה בברזל ובאש. המשתתפים בסדנאות מקבלים הדרכה מקצועית בעמדות ייעודיות הכוללות סדן, כלי עבודה ועמדת אש אישית, תוך חניכה בטכניקות עבודה בסיסיות. אנו מציעים סדנאות שתכליתן פיתוח ההון האנושי ומעבר מחוויה להמשגה. הסדנאות מבוססות על למידה חווייתית, נותנות מענה מקצועי למנהלים בדרגים שונים, ומקנות כלים לפתרון בעיות ניהוליות, ארגוניות ועסקיות. הפעילות בסדנאות משמשת כמצע לניהול פרויקטים, ניהול צוותים, תקשורת בינאישית ויצירתיות.

 

מקום הלימודים

מושב אודים, ליד נתניה

 

מתכונת הקורס

08:45 – קפה, שתייה קרה ועוגות.

 09:15– שיחת פתיחה, הצגת מהלך הסדנא.

09:30– הרצאת מבוא לנפחות, הצגה מעשית של יסודות הנפחות כלים/טכניקות עבודה באש.

10:15 – חלוקה לצוותי עבודה, תרגול והתנסות בנפחות מעשית.

12:30 – ארוחת צהריים.  

13:30 – כינוס והצגה של הפרויקט הארגוני בנפחות – חלוקה לזוגות תכנון ויישום של הקבוצה.

14:00 – ביצוע מעשי של הפרויקט בתתי צוותים

16:00 – עיבוד ושיחת סיכום

הסדנאות מועברות על-ידי חרש הברזל והאומן עמית הר-לב, הנחשב כיום לאחד מהמובילים בתחומו בארץ ובעולם, ועל-ידי פסיכולוג אתגרי,יועץ ארגוני וצוות המרכז. הסדנה ניתנת להתאמה על-פי זיהוי מוקדם של צרכי הארגון.

 

מחיר

בהתאם לצרכים כגון סוגי ומיגוון אוכל וכן שילוב של יועץ חיצוני ועוד

 

קהל היעד

הסדנאות מיועדות לקבוצות המגיעות ליום או יומיים של פיתוח מיומנויות ניהול, מנהיגות והעצמה אישית. במהלכן מושם דגש על תכנון זמן וניהול עצמי, הקשבה הדדית, חלוקת תפקידים, קבלת החלטות בתנאי לחץ, האצלת סמכויות, שיתוף פעולה ועוד. תוכנית ייחודית זו מאפשרת למשתתפיה התנסות מרתקת ושונה, מעמידה בפניהם אתגרים, מחדדת ומשפרת איכויות שונות, כגון יצירתיות, מנהיגותיות, חברתיות ותקשורתיות.

 

נושאי הלימוד

העבודה אינה כרוכה במאמץ פיסי קשה ונעשית בתנאי מיגון ובטיחות הדרכה והשגחה צמודה. את התהליך מלווים חרש ברזל מקצועי וכן מומחה בעבודה עם ארגונים. קודם לביצוע שלב תכנון המיועד להתאים את הפעילות באופן מדויק לצורכי הארגון.

ראה הרחבה בתגית סילבוס

תמונה באתר קורסים
  • סניף אודים

הסדנא בנפחיה מאפשרת שימוש ייחודי וחדשני בכלי ה -OUTDOOR  לצורך האצת תהליכים ארגוניים שונים. התהליך מבוסס על התנסות חוויתית של עבודת צוות מורכבת, הכוללת יצירת תוצר קבוצתי המותנה בשיתוף פעולה מלא. מדובר במסגרת של יום, הכוללת עבודה על עמדות תנורים ושימוש בכלים לביצוע משימות בעבודת ברזל ונפחות קלאסית תוך מימוש היעדים שמגדיר הארגון לפעילות.

מרבית הארגונים נעזרים בסדנא זו למימוש היעדים הבאים:

1. ככלי לטרנספורמציה של ממשקים בין-אישיים וארגוניים והעצמת יכולות האינטראקציה של הפרט בעזרת ניהול משימות נפרדות ומשותפות. סביב יעד זה נבנית התנסות מאתגרת בהיבטים שונים של שיתופי פעולה וניהול אפקטיבי של ממשקי עבודה.

2. ניהול, מנהיגות ופיקוד, תוך התמודדות עם משימות, אתגרים וקשיים בהנעת צוות לצורך ביצוע משימות בארגון ומול גורמים שמחוץ לארגון. בהקשר זה מתוכנן תהליך עבודה המדמה משימות, ובמידת הצורך גם לקוחות בתוך או מחוץ לארגון, אילוצי לו"ז ומשאבים המאתגרים את מובילי הצוותים.

3. יצירתיות, תכנון, תחקיר. כל אחד מנושאים אלו ניתן לטיפול מאתגר ואפקטיבי במהלך הסדנא.

 

עמרי גפן, יו"ר קבוצת גבים: "ביצענו עד היום עשרות ימי פעילות בנפחיה, עם מנהלים וצוותים מארגונים עסקיים ובטחוניים. כל פעם מחדש, אנחנו מופתעים מעוצמת ההתנסות והתובנות שהארגונים יוצאים איתם לאחר העיבוד בסיום היום. ראינו ארגונים שבעקבות יום זה שיפרו באופן משמעותי תהליכי עבודה שקודם לכן לא היו במיטבם, ואף כאלו שביצעו שינויים מבניים. כמנהל, זה המקום אליו אני מביא את הצוות שלי לעיבוד נושאים שונים, ועל בסיס הניסיון המצטבר זו תהיה המלצתי גם לכל מנהל אחר."

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!