אתר קורסים / לימודי הייטק / אבטחת מידע ולימודי סייבר / CCSA צ'קפויינט – קורס אונליין

CCSA צ'קפויינט – קורס אונליין

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

לוגו
צ'קפויינט היא החברה המובילה והגדולה בעולם בתחום הפיירוול, חומת אש לאבטחת ארגונים. השרתים שלה מותקנים ברוב החברות הגדולות בשוק, ומהווים בסיס למערכת האבטחה הארגונית. הם אלו המחברים את החברה לאינטרנט. בהם נכתבים החוקים מי רשאי לגשת למידע הפנימי של החברה, מתבצעת בדיקת זהות המתחברים, והוא למעשה מהווה חומה אותה מנסים לפרוץ ההאקרים ורובוטים, הסורקים את הרשת. ניהול שרתיים אלו מצריךידע בתקשורת, באבטחת מידע, בתפעול התוכנה עצמה והבנת הלוגים המתקבלים. לשם כך נדרשת הסמכת CCSAמטעם צ'קפויינט הבינלאומית.
 
מקום הלימודים
קורס אונליין
 
מתכונת הקורס
60 ש"ל, ימי שישי בשעות 9:00 - 14:00, או מסלול אונליין אותו ניתן לסיים ללא מגבלה בשעות, וניתן להתקשר ישירות למרצה.Курс "Он-Лайн" проводится также на русском языке.
 
מחיר
350 ₪ לחודש
 
תנאי קבלה
ידע בסיסי בתקשורת, רצוי ברמת קורסCCNAשל סיסקו
 
הסמכה
תעודת "מנהל רשת מוסמך" מטעם המכללה, תעודת "ניסיון מעשי", המעידה על ניסיון מעשי בהיקף של מאות שעות תרגול.פרסום תיק עבודות אישי באתר המכללה, לסיוע בראיונות העבודה. ליווי אישי במקום העבודה החדש ע"י מרצה בכיר, במטרה לפתור יחד סוגיות מקצועיות אמיתיות הנוצרות בתחילת הדרך במקום העבודה. 
 
נושאי הלימוד
- התקנתSPLAT
- סוגיNATבפיירוול
- חוקים נכונים בפיירוול
- מוניטור  LOG Tracker
לוגו
  • סניף קורס אינטרנטי

חברת CHECKPOINT הינה החברה המובילה ולמעשה הגדולה ביותר בעולם בתחום ה-FIREWALL לארגונים. שרתי ה-FIREWALL שלה מותקנים ברוב החברות הגדולות בשוק ומהווים אבן יסוד במערכת האבטחה הארגונית. שרתי FIREWALL הם המחברים את החברה לעולם החיצון - לאינטרנט. בשרתי FIREWALL נכתבים החוקים מי רשאי לגשת למידע הנמצא בשרתיה הפנימיים של החברה. כמו כן, בשרתי FIREWALL מתבצעת בדיקת זהות של המתחברים והוא למעשה מהווה את החומה, אותה מנסים לפרוץ ההאקרים ורובוטים, הסורקים את הרשת.
במסגרת הקורס ניתן ידע מעמיק בנושאים הבאים: VPN-ים, אימות משתמשים כולל LDAP מול ACTIVE DIRECTORY, יצירת חוקים, NAT ועוד נושאים רבים אחרים. לקורס זה חשוב להגיע עם ידע בסיסי בתקשורת, רצוי ברמת קורס CCNA של CISCO.
חברת CHECKPOINT הוקמה ע"י בוגר יחידת ממר"ם של צה"ל וכיום החברה נסחרת בבורסה האמריקנית וידועה כחברה היציבה ביותר בשוק ההי-טק. CHECKPOINT מחזיקה ביותר ממיליארד דולר במזומן ולא פיטרה עובדים, גם בזמני משבר בכלכלה העולמית. המוניטין החזק של החברה, פטנטים הרשומים על שמה ופיתוח מוצריה, הנמשך כבר יותר מעשור, מציב את החברה במקום הראשון בעולם ה-FIREWALL הארגוני וההסמכה שלה נחשבת להסמכה מקצועית מאוד, שלא רבים קיבלו אותה עד כה.

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!