התקשורת משתנה במהירות, והרשתות החברתיות הולכות ותופסות את מקומם התקשורת המסורתית. הדבר נוגע במיוחד לגבי הפצת חומר עסקי ושיווקי. הרשתות החברתיות אמנם פותחות בפני עסקים אפשרות חדשות וממוקדות להגיע לקהלי יעד גדולים בהוצאות מינימליות, אך לעולם החדש הזה ישנם חוקים והגבלות משלו. כדי לעשות בו שימוש נכון, יעיל וחוקי, יש ללמוד לפני שנכנסים לתחום המדיה והמידע המתחדש. בקורס זה נלמדת איך להעביר מסר בדרך ובכלים הנכונים.
מקום הלימודיםחיפה
מתכונת הקורס44 ש"ל, 11 מפגשים. מרצים: גב' נורית מלכה, מר ישראל ציגלמן, מר אלון שניידרמן, עו"ד דורון זיסו, מר ניסים חיון, מר אורן מאיר
קהל היעדזו הזדמנות לבעלי עסקים ומנהלים המעוניינים להרחיב את אפשרויות המכירה ולהשתלב בעולם ה"ניו מדיה", בעלי אתרים ומנהלי אתרים המעוניינים להתמחות בשיווק הדיגיטלי.
הסמכהתעודה מטעם לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון
נושאי הלימוד- השיווק תדמיתי ומכירתי בעולם הישן והדיגיטלי החדש, יתרונות וחסרונות
- עולם הניו–מדיה" ומה נכלל בו
- פרסום בעולם הדיגיטלי – איפה ואיך
- כלים מתאימים לתכנון שוק דיגיטלי ואסטרטגיה המתאימה לעסק
- שיווק בגוגל ובאינטרנט, גוגל אדוורדס
- הרשתות החברתיות, פייסבוק - יתרונות וחסרונות השיווק והפרסום
- מהפיכת הסלולר והשפעתה על הגולשים
- סטטיסטיקה – ניתוח, מדידה ואופטימיזציה
- הקמת אתר והפעלתו
- הכתיבה המיוחדת לעולם הדיגיטלי.
- פיתוח ויישום קמפיין שיווק דיגיטלי
- היבטים משפטיים, חוק הספאם