בניית ציפורניים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

בניית ציפורניים היא מקצוע מבוקש בשוק העבודה, שיכול להכניס 100 ₪ לשעה ויותר למקצועיות. זוהי טכניקת טיפוח, קישוט, הארכה, ועיצוב, הכוללת הרכבת ציפורן מלאכותית על זו הטבעית לאחר טיפול טיפוח ראשוני לשמירה על בריאותה. בניית ציפורניים היא היום נדבך מהותי מעולם הקוסמטיקה העכשווית. המתכון להצלחה בתחום כולל שלושה מרכיבים- איכות לימודים ברמה מקצועית גבוהה, שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, ופתיחת עסק על פי כל הדרישות. הובלת העסק תוך מיתוג, שיווק ופרסום. המסלול מקיף את כל השיטות הנפוצות בארץ- אקריל, טבילה, ג'ל, בנייה אמריקאית, מילוי בכל השיטות, הדבקות מקצועיות לאירועים, ציפויי ציפורן טבעית בג'ל, ועוד. במכללה מאגר גדול של מטופלות שבאות לתרגול על חי, ולא רק בובות. כך תופסים פרקטיקה וביטחון בעבודה.

מקום הלימודים
קרית ביאליק

מתכונת הקורס

18 מפגשים בני 4 ש"ל במסלולי בוקר או ערב, או מתכונת מזורזת פעמיים בשבוע. הקורס מועבר בקבוצה, אך פרטני לכל מתלמדת על פי הקצב האישי שלה על פי מערך לימודים מובנה. מהלך השיעורים כולל שלב תיאורטי והדגמות, ובנוסף עבודה מעשית ותרגול על לקוחות בליווי צמוד של המדריכה.

 

מחיר

4500-6500 ש"ח כולל כל הציוד והחומרים מבית OBC ארה"ב באישור משרד הבריאות. העלותוהציוד מותאמים אישית לתקציב הלקוחה. בונוס לנרשמים/ות לקורס - 3 מתנות: סדנת קישוטים, סדנת פתיחת עסק ושיווק נכון, וערכת עבודה מפוארת לעבודה באקריל. ניתן להרחיב לערכה מושלמת המכילה את כל הציוד והחומרים הדרושים לפתיחת העסק וחיסכון כספי רב.


קהל היעד

הקורס מיועד לאוהבי מקצועות היופי כמקצוע עיקרי, הכנסה נוספת, או כתחביב. אין צורך בניסיון או רקע קודם. הקורס מוכר לפיקדון עבור חיילות משוחררות. מתאים גם לנערות כתחביב או כמקצוע החל מגיל 16. מתאים מאוד לאימהות ולמי שמעוניינת בהכנסה נוספת. התחום פורה, ומי שטובה בתחום ועובדת נכון, יכולה להרוויח הרבה מאוד, ולנתב את העבודה לפי השעות שהיא מעוניינת.

 

הסמכה

תעודת התמחות בינלאומית של אורלי ביוטי קולג' האקדמיה ללימודי היופי. מוכר לגמול השתלמות. בית הספר בפיקוח משרד התמ"ת, פועל בכל הרישיונות הדרושים של משרד הבריאות ורשיון עסק וכיבוי אש 

 

נושאי הלימוד

- הכשרת המקצוע טכנאי/ית ציפורניים

- שיווק והדרכה בפתיחת העסק

-טיפול בלקוחות כוססי ציפורניים

-ציפויי ציפורן טבעית בג'ל

- כל שיטות העבודה בשוק, אקריל, טבילה, ג'ל, תבניות, פרנץ' קבוע בכל השיטות, הדבקות ציפורניים לאירועים
בניית ציפורניים אורלי ביוטי קולג' אתר קורסים

תמונה באתר קורסים
  • סניף קריית ביאליק

הסילבוס של בניית ציפורניים טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!