תחומי השיווק והמכירות חווים התקדמות והשתכללות משמעותית; התחרות הפכה את השיווק למנוף כלכלי מרכזי. מקדמי מכירות מהווים צינור מידע חשוב ביותר המקשר בין הלקוחות לדרגים רלוונטיים בארגון, ולהם תפקיד חשוב בעיצוב צרכי הלקוחות והשפעה על עמדותיהם. בסיום מסלול זה תוכלו להתקדם ולהגיע לתפקידים בכירים כמו מנהלי מכירות במאות ארגונים נותני שירות בעלי אוריינטציה מכירתית. בנוסף, ניתן להשתלב בעבודה במחלקות שיווק בארגונים, משרדי פרסום וקידום מכירות.
מקום הלימודיםקרית אתא.
מתכונת הקורס8 חודשים, קורס ערב, פעם בשבוע.
תנאי קבלה12 שנות לימוד, ראיון קבלה, מבחן מיון.
הסמכהתוענק דיפלומה מקצועית מטעם המכללה לניהול בשיווק וקידום מכירות.
נושאי הלימוד- תורת המקצוע
- תורת השיווק
- פסיכולוגיה של הצרכן
- חשיבה כלכלית
- אסטטיקה והתנהגות
- יצירתיות
- כושר ארגון
- אסרטיביות
- מיומנות בתפעול מאגרי מידע
- הצגה אטרקטיבית של נושא
- מיומנויות בניסוח
- תפעול וניהול במחסן סחורה
- היבטים תכנים של מכירה תודעת שירות ושיווק
- ניהול מערך השיווק
- מבנה שוק המוצר
- נהלי מכירה ועבודה
- פרויקט גמר