פעילות וניהול משרד המודרני מתקיים בסביבה ממוחשבת, ולשם כך נדרש ידע טכנולוגי שימושי כגון הכנת רשומות ומסמכים, איסוף מידע והכנת מצגות. קורס זה מקנה מיומנויות ביישומי מחשב לצרכי ניהול משרד בתוכנות חבילת אופיס וכלים אינטרנטיים. מסלול הלימודים משלב התנסות מעשית להכשרה מקצועית מקסימלית. בוגריו יוכלו להשתלב בעבודה במשרדים, חברות, ארגונים פרטיים וציבוריים.
מקום הלימודיםחיפה.
מתכונת הקורס3 חודשים, פעם בשבוע בשעות הערב או הבוקר.
הסמכהתעודה מקצועית מטעם המכללה לניהול.
נושאי הלימוד- הכרת מערכת ההפעלה, ניהול וארגון תכניות בשולחן העבודה
- וורד: מבוא, מבנה המסך, יצירת מסמך ועריכתו- שפה, תיקונים, ניהול
- אקסל: עריכת גיליון, הקלדת נתונים, הוספת שורות ועמודות
- אאוטלוק: ניהול יומן אלקטרוני, ניהול משימות ופרויקטים
- אינטרנט: מבנה רשת האינטרנט, גלישה באמצעות אקספלורר, בניית דף בית אישי, אתר אחסון
- פאוורפויינט – בניית מצגת