מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
כל יהודי מצווה למול את בנו ביום השמיני דווקא, ואפילו חילונים גמורים מקיימים מצווה זו. מכיון שהאבא לא תמיד מוכשר לבצע את ברית המילה, הוא ממנה את המוהל כשליח.אדם המעוניין לשמש בקודש ולמול תינוקות ישראל, דבר המהווה מצווה גדולה, חייב להבין כי עליו אחראי ויסודי מספיק על מנת לשמש כמוהל. עליו לבצע את הברית כך שלא תסכן את התינוק, כך שלא תצא תקלה מתחת ידיו וייגרם בכך חילול ה' ופה למקטרגים למה לא כדאי לעשות ברית.
 
מקום הלימודים
בני ברק
 
מתכונת הקורס
כל מוסרי השיעורים ואנשי הסגל מאושרים ע"י ועדת פיקוח רבני וממשלתי בעלי תעודת הוראה וגישה מקצועית.
הלימוד בקורס מוהלים של "עתידים"  מורכב מחלק עיוני תאורטי, חלק רפואי, וחלק מעשי של ידיעת ביצוע הברית, ישנה חשיבות של מלמד התלמיד שהוא אכן לא רק מוהל מוצלח ומוכשר לכך אלא גם יודע ללמד ולהעביר את יסודות המילה על מנת שלתלמיד יהיה ברור די צרכו את מלאכת הקודש החל מהכרת כלי העבודה של המוהל ושימושם על הצד הטוב ביותר וכלה בפריעה, וחבישת מקום החיתוך. הלימוד הנפוץ היום בקורס מוהלים הוא על איברים מפלסטיק המדמים את מקום הברית, חוברות למידה הנותנות ידע רפואי של עצירת הדם, והכרת מבנה האנטומי של גוף התינוק ובכך יוכל המוהל להיות מוכן לכל תרחיש.
 
הסמכה
על פי החוק אין צורך ברישיון על מנת למול, וכל אדם שהוכשר לכך ויודע לבצע ברית מילה כהלכתה יכול למול. קורס המוהלים של מרכז "עתידים"  מקנה תעודות מאיגוד המוהלים הארצי וחתימות של רבנים ראשיים ואנשי מקצוע מובילים, אך על מנת להשתדרג ולקבל מספר רישיון מוועדה משותפת של משרד הבריאות והרבנות הראשית לישראל, יצטרך המוהל להוכיח כי ביצע 30 מילות, וכן להמציא אישור רפואי ולעבור חיסונים
 
נושאי הלימוד
  • מבחן הלכתי
  • מבחן רפואי ע"י אורולוגים
  • מבחן מעשי

תמונה באתר קורסים
  • סניף בני ברק

הסילבוס של מוהלים טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!