שוק המשחקים לטאבלטים וסמארטפונים נאמד ב-12 מיליארד דולר בשנה, ועם כמיליארד שחקנים בעולם, תעשייה זו רק הולכת וגדלה. היכולת להשיק משחקי מובייל לשוק גדול במשאבים צנועים יחסית הופכת את שוק זה לאטרקטיבי מאוד. יוניטי (
Unity) היא סביבת פיתוח מתקדמת המאפשרת פיתוח משחקים למספר פלטפורמות במקביל. זהו מנוע המשחקים הנפוץ והפופולרי בעולם הכולל גם מערכות רינדור, פיזיקה, סקריפטינג, סאונד, ובייקינג. קורס זה כולל מודולים וכלים תיאורטיים שבמסגרתם נלמדים התהליכים הנחוצים לעיצוב נכון של משחק, והן מודולים מעשיים, שבמסגרתם יתנסו בעבודה בתלת-מימד למשחקים, בבניית שלבים במנוע משחק, ובסיום בבניית אב-טיפוס של משחק. בסיומו של המסלול יהיו בידי בוגריו האמצעים לתכנן, לפתח ולהוציא משחקי מובייל הכוללים ממשק משתמש משחקי לצד סצנות משחקיות בשניים ובשלושה ממדים. כך יצויידו הבוגרים בכישורים הנדרשים להשתלבות בחברות משחקים, פרסום ומדיה, ויזמות בתחום המשחקים, או לצורך הקמת סטודיו עצמאי.
מקום הלימודיםתל אביב
מתכונת הקורס515 שעות לימוד, מתוכן 365 פרונטליות ו-150 עבודה על פרויקט, פעמיים בשבוע בשעות 17:30-21:45
קהל היעדחסרי רקע בתחום התכנות המעוניינים להיכנס לעולם פיתוח משחקים ולבעלי רקע בסיסי בפיתוח תוכנה, ובפיתוח #
C.
תנאי קבלההכרה תפעולית של מערכת ההפעלה חלונות, יכולת קריאה והבנת אנגלית טכנית, מבדק התאמה
חובת השתתפות במכינה לקורס. בעלי ידע ב
C-# יצטרכו לעבור מבחן ידע על מנת להיכנס לקורס ליבה
נושאי הלימוד- תכנות בסיסי ומונחה עצמים ב-
C#
- מבוא לעיצוב משחקים
- משחק מובייל – תכונות בסיסיות
- עיצוב מאפייני המשחק
- מושגים משחקיים בתלת מימד
- מימוש אלגוריתמיקה משחקית
- פיתוח משחקים - מתודולוגית עבודה
- הכנת משחק להפצה
- יוניטי - ממשק ותכונות בסיסיות, עיצוב מאפייני סביבת המשחק, הדמויות, והשליטה, עיצוב תפריטי המשחק, ניהול אובייקטים, הבנת אינטראקציה בין אובייקטים במשחק ומושגים בפיסיקה משחקית, ציור וצביעת עולם המשחק, עיצוב משחקי בעבודה ב-2
D, שילוב אנימציה וסאונד במשחק, יצירת אפקטים במשחק, יישום בדיקות משחק ונושאים מתקדמים
- אספקטים הנלווים להוצאת משחק לשוק המובייל: רשתות חברתיות, עבודה עם חנויות אפל ואנדרואיד, עבודה עם מנוע אנליטי, יחסי מפתח פאבלישר, עיצוב המוצר הגמור בחנות הדיגיטלית, טכניקה לייצור כסף ממשחקים