משימת מנהל הרכש היא הפחתת ההוצאות הכספיות בארגון תוך שמירה על איכות המוצרים וחומרי הגלם לשימוש. קורס מקיף ורב תחומי זה, מכשיר אנשי רכש להשתלבות במערכים ארגוניים בעסקים וחברות. ניהול יעיל ומקצועי של רכש וקניינות הוא מבין התנאים החשובים ביותר לניהול פיננסי מוצלח ושל המערך הלוגיסטי וניהול בעסקים וחברות. התקדמות הטכנולוגיה האירגונית תובעת ממנהל הרכש ידע וניסיון במערכות מידע מתקדמות כגון ERP אותם מקנה מסלול לימוד זה, כמו גם ידע תיאורטי ומעשי מקיף בכל שאר הנושאים הנדרשים להסמכה מקצועית בתחום ושימוש במערכות הטכנולוגיות התומכות.
מקום הלימודיםתל אביב
מתכונת הקורס284 ש"ל, ימים ב' ו-ד' בשעות 17:00-21:00 במשך 7 חודשים
תנאי קבלההשכלה תיכונית
הסמכהבוגרי הקורס יוכלו להשתלב בעולם הרכש והלוגיסטיקה במגוון תפקידים בחברות וארגונים
נושאי הלימוד- מבוא, ארגון המחלקה ותהליך הרכש
- ייזום דרישה, איתור מקורות אספקה
- בקשה להצעת מחיר
- משא ומתן, הערכת ההצעות ובחירת זוכה
- הזמנת רכש וחוזה, קשר עם ספקים
- רכש בין-לאומי ומיוחד, יצר או קנה
- מדיניות הרכש, תכנית העבודה
- מערכות מידע וטכנולוגיות תומכות
- היבטים משפטיים וכלכליים
- מלאי ולוגיסטיקה
- תקשורת, הנעת עובדים
- התמודדות עם לחצים, ניהול זמן וקבלת החלטות
- מקצועות ניהול וכלים ניהוליים
- אנגלית עסקית- מדוברת
- כתיבת קו"ח, הכנה לראיון עבודה, חיפוש עבודה מקוון, שיווק עצמי