ענפי הפרסום, השיווק הישיר, קידום המכירות וההפקה on line ו-off line בארץ ובעולם מגלגלים מיליארדי דולרים בשנה. העולם הופך להיות שיווקי ודיגיטלי יותר, ובמקביל נעשים הצרכנים בררנים, ומלאכת החיזור אחריהם דורשת מקצוענות ויֶדע. מצב השווקים בעידן המודרני בכלל ובתקופות מיתון בפרט מחייב את אנשי המקצוע העוסקים במלאכה לחשיבה שיווקית יצירתית, הכוללת יכולות זיהוי הזדמנויות ופיתוח דרכים להתמודדות עם סביבה עסקית דינמית ותובענית. מטרת תוכנית הלימודים היא להקנות לסטודנטים יֶדע על הכלים השיווקים והפרסומיים העומדים לרשותם, והפיכתם לאנשי מקצוע מיומנים ומניבים יותר.
מקום הלימודים
תל אביב
מתכונת הקורס
לימודי ערב פעמיים בשבוע, חד שנתי. הלימודים כוללים כ-300 שעות, ונחשבים למסלול המקצועי ביותר הקיים כיום בשוק הלימודים, הן בכל האמור בתכנים והן בכל מה שנוגע לרמת המרצים. תחילת הלימודים בנובמבר 2014
קהל יעד
בעלי תואר ראשון או ניסיון תעסוקתי רלבנטי לתחום, וכן אנשים העוסקים בתחום השיווק, הפרסום וקידום המכירות, אשר מעוניינים לרכוש ידע או להרחיב את הכשרתם המקצועית בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי. כמו כן, התוכנית בנויה כהשלמה ללימודים אקדמיים עבור סטודנטים המעוניינים לרכוש מקצוע מעשי, ונמצאים בראשית לימודי התואר הראשון, במהלכם או אחריהם. במקרים מסוימים מתקבלים מועמדים ללא תואר ראשון ו/או ניסיון תעסוקתי בתחום זה לאחר ראיון אישי בפני ועדת קבלה.
תנאי קבלה
ראיון אישי ומבחן קבלה.
הסמכה
תעודה מטעם ביה"ס חשיפה – אוניברסיטה הפתוחה, המסלול מקנה נקודות זכות לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה
נושאי הלימוד
כלים יישומיים בתחום השיווק הישיר, שיווק דיגיטלי, פרסום מניע פעולה, קד"מ (שיווק חוויתי), ניתוח אירועים Case Study, פיתוח חשיבה יצירתית, ניהול קמפיין, כתיבה רעיונית ושיווקית, פרסום אינטראקטיבי ותוכן שיווקי, דוברות ויח"צ באינטראקטיב, חשיבה קריאטיבית, אסטרטגיה פרסומית.
ההכשרה המקצועית תסתיים בעבודת גמר הכוללת כתיבת תוכנית שיווקית מעשית בליווי מרצה בכיר צמוד.