הכשרת מנהלי לוגיסטיקה ומחסנים בידע ויסודות מקצועיים לשימוש ניהולי מקצועי בתחום. תפקיד המנהל הלוגיסטי הוא משרה ביצועית בכל ארגון או חברה בה משמשים מחסנים. מיומנות מנהל הרכש והמחסן מתבטאת בניהול המלאי, הרכש, המערך הלוגיסטי ושרשרת האספקה, כמו גם העבודה מול ספקים, וכל אלו באופן חסכוני ויעיל, שיאפשר רצף פעילות שוטף. בקורס נרכשים הכלים והידע המקצועי להשתלבות בניהול מחלקות לוגיסטיקה, מחסנים ורכש בארגונים, חברות ומוסדות. התמקצעות בתפקיד זה, לצד ותק ונסיון מצטבר, מאפשרת עתיד עם אפיקי קידום ניהוליים ומקצועיים.
מקום הלימודיםאשדוד.
מתכונת הקורס150 ש"ל במשך 4 חודשים, כולל פרוייקט גמר.
תנאי קבלה12 שנות לימוד.
הסמכההקורס בשיתוף בשיתוף ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל. תעודה מטעם המכללה למינהל, ותעודת הסמכה מטעם ארגון הרכש והלוגיסטיקה בישראל - תעודת ניהול קניינות,לוגיסטיקה ומחסנים
APLPבכפוף לבחינה חיצונית מסכמת.
נושאי הלימוד- מבוא לרכש ולוגיסטיקה
- טיפול במקורות רכש
- אסטרטגיית המו"מ- ניהול מו"מ
- ניתוח
SWOTוסקרי שוק, הגדרת מטרות ויעדים למו"מ
- ניהול איכות- מושגי יסוד, בקרת תהליכים, ניהול ואבטחת איכות, בקרת איכות המוצר
- יחסים פנים וחוץ ארגוניים
- תהליכי מחסן בסיסיים
- תכנון המחסנים- שימוש במערכות מידע לצורכי אחסון, ניטור ושיפור ביצועי המחסן
- חשבונאות: החשבונאות, קריאת והבנת דו"חות ניהוליים, תקצוב ובקרה, סעיף המלאי במאזן
- הובלה וביטוח- הובלה יבשתית, ימית ואווירית.
- אריזה- יעוד האריזה ותפקידה, סוגי אריזות בהתאמה למטענים בהיבט הלוגיסטי