כל הסביבה שלנו כיום היא "היפר-מעוצבת". כמעט כל מרחבי המחיה הציבוריים והאישיים, מוצרי התרבות, הפנאי ואפילו מוצרי הצריכה הבסיסיים ביותר. מאחורי כל אחד מהם עומדים מעצבים גרפיים שמחליטים על הצורה, הגודל, הצבע והכיוון הנכונים, תוך שימוש מושכל בכלי תקשורת חזותית המעבירים את המסרים הנכונים לתכלית המתבקשת. העיצוב הגרפי והתקשורת החזותית הם אמצעים לתרגום רעיונות, צרכים, ידע ומסרים לכדי לשון חזותית אשר מקיימת דיאלוג מתמיד עם הקהל באופן מודפס ודיגיטלי. אם כן, משימתו של המעצב הגרפי היא לתרגם את הרעיון והמסר בדרך עיצובית המתבטאת בספר, עיתון, פרסומת או מגזין מודפסים, אריזת דיסק, קטלוג, שקית, פוסטר או המסך הדיגיטלי באתר, במחשב, בפלאפון, בטלויזיה או בטאבלט.
מקום הלימודיםחיפה
מתכונת הקורס800 ש"ל במשך שנתיים
תנאי קבלהמבדק התאמה הכולל בחינת בית, שיחה אישית והצגת עבודות, במטרתה לכוון את המועמד לתחום בו יוכל למקסם את כשרונו. המבדקים בוחנים יכולות קיימות, לכן אין צורך ללמוד לקראתם.
הסמכהדיפלומת בוגר לימודי חוץ, המרכז האקדמי ויצו חיפה
נושאי הלימוד- מושגים ומיומנויות בעיצוב
- הרגלי עבודה וכלים להתבוננות וחשיבה עיצובית
- התאמת טכניקות, חומרים ומדיה לרעיון
- רישום, ציור, איור וצילום
- שימוש בטיפוגרפיה
- הבעת רעיון באמצעות צורות וצבעים
- הפקת פוסטר
- עיצוב דמות שמובילה קמפיין
- מיתוג חברה
- בניית קמפיין פרסומי
- פעילות משרד פרסום
- שימוש בתוכנות מחשב עדכניות, ושפות תכנות לאינטרנט, טלוויזיה אינטראקטיבית וסלולר
- עיצוב לרשתות חברתיות