המבצעים הגרפיים הם אלה שמפיקים בפועל את העיצוב הודות לשליטתם בתוכנות המחשב המקצועיות. באמצעותן הם יוצרים את הקמפיין ושותפים בגיבוש עקרונות המותג והוצאתם מן הכוח אל הפועל. מבצעים גרפיים הם ה"מנוע" של התעשייה – בעיתונות והוצאה לאור, בתי הדפוס, חברות לעיצוב אתרים ומשרדי הפרסום. כדי ללמוד את שפת העיצוב צריכים להכיר "תבניות הלשון" המשמשות בה, ואת אוצר המילים שהופכות למשפטים המביעים תוכן ומסר ברורים. במהלך הקורס נלמדות מיומנויות עיצוב והכלים המשמשים עבורן, הרגלי עבודה, כיצד להתאים טכניקות ומדיה לרעיון. פרוייקטים מעשיים המשולבים בתוכנית הקורס מסייעים בתרגול ורכישת שליטה מלאה בתוכנות הגרפיות ולבצע כל משימת עיצוב ממוחשבת.
מקום הלימודיםחיפה
מתכונת הקורס132 ש"ל במהלך שנה, ימי שני בשעות 17:15-20:30, השלמות בשישי בבוקר, פעם בחודש בתיאום מראש
קהל היעדהמתעניינים בנושא ומבקשים לעשות בו צעדים ראשונים, ומוכנים להשקיע לשם כך
הסמכהדיפלומת בוגר לימודי חוץ, המרכז האקדמי ויצו חיפה
נושאי הלימוד- עיצוב לוגו, קטלוג, מודעה ודפי פרסום
- אילוסטרייטור
- אינדיזיין
- פוטושופ