יותר ויותר עסקים מבינים את משמעותו של השירות בעידן החדש. הלקוח תובעני יותר מהעבר על זכויותיו ונאמנותו אינה "עיוורת". ערכו של השירות הופך לגבוה יותר מהמכירה החד פעמית. שירות טוב יגרום ללקוח להישאר, לרכוש יותר ולהמליץ. מתן שירות זו פעולת מכירה איכותית שתיצור קהל הולך וגדל של לקוחות חוזרים. במהלך המפגש נכיר את הכלים והטכניקות החשובים ביותר לניהול משא ומתן מוצלח.
תכני ההרצאה:
1. כיצד הופכים לקוח מזדמן לקבוע.
2. שירות מכירתי בתנאי תחרות.
3. מפת דרכים לשימור לקוחות.