בכל שיחת מכירה מועלות על ידי הלקוח כ- 5 התנגדויות בממוצע.
מרבית המוכרים מוצאים את ההתנגדות מפריעה ומלחיצה.
התנגדות היא "שאלה". היכולת לפרק את ההתנגדות ולהבין את השאלה שנשאלנו היא המפתח להתקדמות ולסגירת עסקה.
במהלך המפגש נזהה את ההתנגדויות, נבין את מקורן ונלמד את כללי הבסיס שיעזרו לנו לטפל בהתנגדויות הקשות ביותר, בלי לחץ ובתוצאות מירביות.
תכני ההרצאה:
1. אבחון התנגדויות אמיתיות/רגשיות/ מדומות.
2. אומנות השכנוע- בניית מענה נכון.
3. מניעת התנגדויות צפויות מראש.
הסילבוס של הרצאה: טיפול בהתנגדויות טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!