עובד הבא במגע עם הלקוח מעניק שירות ו"מוכר" באופן ישיר או עקיף את איכותה של החברה.
בהרצאה זו נזהה את המהלכים החשובים למתן שירות מצוין, נכיר מתן שירות יוצא דופן בארץ ובעולם ונבדוק את הפרמטרים ליצירת התלהבות בקרב הלקוחות.
נכיר את הצמתים החשובים בזמן השירות שהשפעתם מרבית על הלקוח ואת משמעותה של כלכלת החוויה בעידן העסקי החדש.
הרצאה קצבית, משלבת הומור שנון ודוגמאות רבות מחיי היום.
מיועדת ל...: כנסים (מגזר עסקי), הכשרת מנהלים, הכשרת עובדים (מכירות, שיווק ושירות).