מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
הכשרת ברמנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומתוך כוונה לאפשר לבוגריו להשתלב כמקצוענים בכל סוג של בר בו יבחרו. הקורס משלב את לימודי תרבות הבר והשתייה עם ספר ההדרכה הטוב בישראל ("שר המשקים") ובנוסף תרגול אינטנסיבי עד שליטה מקצועית מלאה. הקניית מיומנויות עבודה מעשית בתפעול כל סוגי וסגנונות הברים, כולל הכנה וטעימה של מאות סוגי משקאות וקוקטיילים. הבוגרים זכאים ללווי בתהליך מציאת עבודה ההולמת את צרכיהם וכישוריהם ללא הגבלת זמן, ומשתלבים הן כברמנים, מנהלי ברים, סומליירים ובריסטות בתחום המלונאות, והן בתעשיית האלכוהול וחברות המשקאות בהן מתפקדים בין השאר כמנהלי מותגים. מעבר לנושאי תרבות השתייה והבר (כולל סדנת קפה) הלימודים מלווים בסדנאות טעימה וסיורי יקבים ומבשלות. הקורס כולל גם נושאי תפעול וניהול, וכן תקשורת בינאישית ושירות.
 
מקום הלימודים
חיפה
 
מתכונת הקורס
60 ש"ל, פעמיים- שלוש בשבוע בשעות אחה"צ- ערב, או מפגש שבועי בימי ו' בבוקר- צהריים
 
קהל היעד
מעל גיל 18
 
הסמכה
ברטנדרWBTO- תעודה הסמכה יוקרתית המאפשרת לקבל השתלמויות מקצועיות והשמה ב-80 יעדים בעולם. חברת השמה של לענף הברים מלווה את הבוגרים עד השתלבותם בעבודה.
 
נושאי הלימוד
- כל סוגי המשקאות על פי קטגוריות: רקע היסטורי, שיטות ייצור, הכרת מותגים, צורות הגשה טעימה והערכה של כל סוגי המשקאות: וודקה, אקווהויט, יינייבר, גין, קשסה, רום, מסכל טקילה. אפריטיפיים, אניסטים, ורמוטים, ביטר אפריטיפיים, יינות מכוהלים ומתובלים, דז'סטיפיים, סדנאות בירה, וויסקי ויין. - סדנת קפה, ברנדי, ליקרים.
- קוקטיילים: הכנה מעשית של כל סוגי המשקאות והוקטיילים וטעימתם.
- מתקן מזיגת הבירה ומזיגת בירה מחבית, תפעול קופה, ניהול מלאי, שירות לקוחות ותקשורת בינאישית, מכירות. הכנה לקראת ראיונות עבודה.
- עבודה אינטנסיבית על הבר כוללת התנסות בהכנה והגשה נכונה של כל סוגי המשקאות, הכנת כל סוגי הקוקטיילים באופן מקצועי ותפעול הבר על כל ההיבטים הנדרשים להסמכה וזכאות לתעודה.
ברמנים
תמונה באתר קורסים
  • סניף חיפה

הסילבוס של ברמנים טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!