מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

לוגו חדש

רישיון לטרקטורון מוציאים ביחד עם רישיון לטרקטור, בקורס טרקטורון וטרקטור. הטרקטורון משמש כיום כלי עבודה בעיקר בחקלאות אך גם בצבא ובתפקידי ביטחון שונים. כמו כן משמש הטרקטורון כרכב לבילוי בשעות הפנאי ולטיולי שטח. בשנים האחרונות אנו עדים להתרבות הפעילות עם טרקטורונים בתחום התיירות. המסלול מכשיר תלמידים להתמודדות עם הקשיים בנהיגת שטח תוך נקיטת אמצעי זהירות ובטיחות בנהיגה. בשטח ביה"ס ישנו מסלול מיוחד לטרקטורון המדמה תנאי שטח בהם יתקלו הנהגים בנסיעה היומיומית עם הכלים בעתיד, וכיצד לנהוג בצורה זהירה, בטוחה ואחראית על טרקטור וטרקטורון. המסלול מאושר על ידי משרד התחבורה ומגובה במיטב המורים, תשומת הלב והזמן. במידה ונדרשים שיעורים נוספים לחיזוק או להעלאת הביטחון העצמי, הם יינתנו ללא תוספת תשלום.

 

מקום הלימודים

קידרון, ליד גדרה

 
מתכונת הקורס

בהתאם לצרכי התלמיד
 

תנאי קבלה

תלמיד מתחת לגיל 17- יש להביא אישור הורים חתום על ידי משרד הרישוי. להוצאת הרישיון חובה להנפיק טפסים של משרד הרישוי, אישור כשירות רפואית ובדיקת ראייה.

 

הסמכה

בסיום לימוד החלק התיאורטי מקבל התלמיד תעודת סיום המקנה אפשרות לגשת ולהיבחן במבחן התיאוריה, בליווי כל הכלים הדרושים על מנת לעבור טסט מעשי 


נושאי הלימוד

- עיוני - תיאוריה: דיני תעבורה, מושגים, פניות וסטיות, כניסה ויציאה מרכב, בטיחות בטרקטור, בטיחות בטרקטורון, שמירה על ערכי הטבע, תמרורים, מפגש מסילת ברזל

מעשי- בחלק זה לומד התלמיד כיצד לנהוג בטרקטור ובטרקטורון, כיצד לטפל בו וכיצד לנהוג נהיגה זהירה ואחראית על הטרקטור והטרקטורון.
רשיון לטרקטורון אתר קורסים במבי

לוגו חדש
  • סניף מושב קדרון - ליד גדרה

הסילבוס של רישיון טרקטורון טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!