תהליך המכירה נתפש בעיני רבים כמהלך של צייד, של שכנוע, או כמאבק בין שני צדדים: המוכר והקונה. עם גישה כזו אין פלא שאחוזי הסגירה נמוכים יחסית, ומובן גם מדוע בעלי מקצועות רבים ומשווקי שירותים סולדים מהתחום שכה הכרחי להצלחתם. מטרות קורס זה הן הקניית כלים להגדלת היקף המכירות והגעה ליעדים הרצויים בתחום.
מקום הלימודים
חיפה
מתכונת הקורס
10 מפגשים בשעות 17:00-20:45, כולל סימולציות מצולמות במעגל סגור ומשוב באון ליין, חוברת אימונים להצלחה במכירות ובעסקים.
קהל היעד
יזמים בעלי עסקים אנשי מכירות
הסמכה
תעודת סיום מטעם מטי גליל מערבי קריות. בסיום הקורס המשתתפים יצאו עם תוכנית שיווק ממוקדת מטרה.
נושאי לימוד
- כלים מעשיים לפיתוח וקידום היכולת השיווקית של העסק
- הגדלת היקף המכירות ועמידה ביעד הרצוי
- סימולציות ומיומנות תקשורת בינאישית ועסקית
- שיווק עצמי
- מתווה שיווקי ובניית מודל
- אסטרטגיות שיווקיות ובניית יתרון תחרותי בזירה העסקית
- פילוח קהל המטרה ומיצוב המוצרים והעסק בעיני הצרכן
- בניית תקציב פרסומי כולל ערוצי שיווק
- ניהול מו"מ לסגירה מוצלחת של עסקה
- מכירות: הדרך הקלה והפשוטה למכור יותר וגם להנות מזה