טכנולוגיות המידע והתקשורת האינטרנטיות מאפשרות שפע כלים לחיבור זול, מהיר ומדיד עם שותפים עסקיים, ספקים, לקוחות, או קהל מצביעים למשל. בהתאמה לכך יותר ויותר ארגונים מפנים משאבים לשיווק הדיגיטלי הצומח. עבור רבים מהם זו מהפכה של ממש בדרכי החשיבה ומבחינת התוצאות; פילוח מדויק, התאמת מסרים לכל מגזר ופלטפורמה שיווקית, וגם מדידת תוצאות מדויקת. אך לצד שיפורים אלו ישנם גם אתגרים חדשים, כמו הצפת מידע, קהל התובע גירוי תמידי ומהיר, וניהול נכון של משוב לקוחות. קורס זה מציע תכנית מלאה להכשרת מומחי שיווק באינטרנט, אשר יצוידו בכלים שימושיים מחד, והבנה אסטרטגית מאידך. המסלול מתאים למנהלים המבקשים לשדרג ביצועי ארגונים בעזרת שיווק דיגיטלי, מנהלים הנסמכים על מיקור חוץ של הנושא, ומעוניינים לקבל החלטות מושכלות יותר, ועבור כל המעוניינים להיכנס לתחום כמנהלי קמפיינים בדיגיטל. בקורס משולבות הרצאות אורח של מקצועני שיווק, התנסות מעשית במגוון כלים, ופרויקט סיום אישי.
מקום הלימודים
תל אביב
מתכונת הקורס
80 ש"ל, 15 מפגשים בשעות 17:00-21:00. מנהל אקדמי: ד"ר משה יונתני, חוקר בתחום של שווקים דיגיטליים, פרסם מאמרים על פלטפורמות דיגיטליות ועל צמיחה גלובלית של חברות אינטרנט. פתיחה ב-14.1.2016
מחיר
7,580 ₪
קהל היעד
מנהלי שיווק, מותג, פיתוח עסקי וקמפיין, תקציבאים, אנשי מדיה, מתכנתים, מעצבים, בעלי עסקים וכל המעוניינים בהיכרות מעמיקה עם התחום
תנאי קבלה
תואר אקדמי ממוסד מוכר או ראיון קבלה עם המנהל האקדמי. לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים
הסמכה
תעודת סיום מטעם הטכניון – היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ. הטבה ייחודית למצטיינים בהתאם להחלטת צוות הנהלת הקורס - ראיון עבודה בחברת הדיגיטל Mediacom Interaction מקבוצת אדלר-חומסקי
נושאי הלימוד
- מגמות, מושגי יסוד, כלים שימושיים
- בניית אתרים
- רשתות חברתיות
- פרסום פרוגרמטי
- שיווק באמצעות תוכן
- באנרים Display advertising
- דואר אלקטרוני
- שיווק במובייל
- מסחר אלקטרוני
- מדידה וניטור
- שיווק שותפים ובעזרת סרטוני וידאו
- תוכן שיווקי
- פרסום במשחקים
- אסטרטגיה בשווקים דיגיטליים