אתר קורסים / קורסים בניהול / הכשרת מנהלים / רציונליות ואמוציונליות בקבלת החלטות

רציונליות ואמוציונליות בקבלת החלטות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

לוגו
כלים מתקדמים לשיפור תהליכי קבלת החלטות אישיות ועסקיות. מנהלים וחברות ייעוץ ומחקר מעידים כי מעקב וניתוח של התנהגות פרטים הם קריטיים להצלחה העסקית. אחד מתחומי המחקר הראשיים עוסק בתהליכי קבלת החלטות ומגבלות הרציונליות של מנהלים, לקוחות וכל אדם. על פי ההנחה הרווחת החלטות מתקבלות באופן שקול, הגיוני, תוך שקלול מירב ההיבטים הרלוונטיים, אך היא נכשלת לא פעם במבחן המציאות. ממצאים עדכניים מורים שוב ושוב שדרך הצגת האינפורמציה היא קריטית להחלטות המתקבלות. כך למשל נמצא שתגובת הצרכנים להצעות שיווקיות שונה לעתים מהותית מהאופן בו האינטואיציה של המנהלים מנבאת, או מהתחזיות של התיאוריות הכלכליות הנורמטיביות. על כן, הבנת הרקע של תהליכי קבלת ההחלטות יכולה להועיל רבות בתכנון המערך האסטרטגי של הארגון.

מקום הלימודים
תל אביב

מתכונת הקורס
48 ש"ל. ניהול אקדמי: ד"ר יניב שני. ר' רשימת מרצים בתגית סילבוס

קהל היעד
מנהלים המעוניינים לשפר את יכולת קבלת ההחלטות שלהם; מנכ"לים, דירקטורים ומנהלים בכירים המעוניינים להבין ולשפר תהליכי קבלת החלטות של עצמם, של העובדים איתם ושל לקוחות הארגון.

תנאי קבלה
ניסיון ניהולי ותואר אקדמי

הסמכה
תעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב

נושאי הלימוד
- החלטות נורמטיביות
- מודלים הדסקריפטיביים
- היבטים נוירולוגיים - מח וקבלת החלטות
- מימון התנהגותי
- אתיקה ומוסר
- תהליכים אוטומטיים ותהליכים דורשי קשב
- תורת המשחקים
רציונליות ואמוציונליות בקבלת החלטות
לוגו
  • סניף תל-אביב - אוניברסיטת תל אביב

מרצים: פרופ' טל שביט, פרופ' חבר וחוקר בבית הספר למנהל עסקים המכללה למנהל בתחום המימון, קבלת החלטות והיבטים פסיכולוגים של השקעות, פרופ' שי דנציגר, חוקר בתחום השיווק ומומחה בהתנהגות צרכנים וקבלת החלטות, אוניברסיטת תל אביב, פרופ' דב סמט, פרופ' מן המניין בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב ומופקד על הקתדרה לתורת המשחקים והחלטות אינטראקטיביות על שם לואיז לאה פלק, ד"ר דינו לוי, חבר הסגל האקדמי הבכיר, החוג לניהול, אוניברסיטת תל אביב, ד"ר שאול שלוי, חבר הסגל האקדמי הבכיר, אתיקה בקבלת החלטות, משא ומתן, קונפליקטים חברתיים וכלכלה התנהגותית, אוניברסיטת בן גוריון, מר אלי אברמוביץ, יועץ ומרצה לגופים פיננסים, מנהלים ואחרים בתחום קבלת החלטות, ניהול סיכונים והימורים. משמש כמנהל ודירקטור בחברות בישראל ומחוצה לה. כמו כן משמש כסגן יו"ר בגרין אושן פיננסים, מר כרמל סופר, דוקטורנט לפסיכולוגיה באוניברסיטת Radboud וחוקר אורח במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת Princeton, יועץ לחברות היי-טק בתחומי האסטרטגיה, שיווק ומכירות, עו"ד דני דנקנר, מנכ"ל ACE Applied Cognitive Engineering

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!