זמר-יוצר: מסלול מקיף

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
הכשרה מקצועית של זמרים יוצרים לקריירה בתעשיית המוזיקה. במסלול נלמדים כל הנושאים הדרושים לפיתוח קריירה כזמרים יוצרים בארץ ובעולם; החל מתיאוריה מוסיקלית, הרמוניה, כתיבת טקסטים ועיבוד, הפקת דמו באולפן הביתי, פיתוח יצירתיות וכישורי הופעה, ולצידם כל תחום הניהול והשיווק בתעשיית המוסיקה. הקורס מאפשר לגלות ולפתח סגנון אישי וייחודי, החל מגיבוש הרעיון הגולמי של השיר ועד להגשתו בהופעה או באולפן. הסטודנטים יפגשו אנשי מפתח מהתעשייה: זמרים, פזמונאים, מלחינים ואנשי רדיו, מהם ילמדו את רזי המקצוע, יקבלו השראה, ויצרו קשרים אישיים. תכנית הלימודים נבנתה מתוך מחשבה מעשית על עתידכם כזמרים, כותבים ומלחינים בתעשייה. אנו נספק את הכלים והציוד המקצועי ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם המורים המנוסים בתחומם, כדי שתוכלו ליהנות ממרחב למידה ויצירה אידיאלי.
 
מקום הלימודים
תל אביב
 
מתכונת הקורס
שנתיים אקדמיות, ארבעה סמסטרים בני 4 חודשים בהם שני ימי לימוד בשבוע 10-11 ש"ל שבועיות. בין המרצים שרון מולדאבי, קורין אלאל, עופר מאירי, יהוא ירון, דניאלה ספקטור, נועה למברסקי (J Views), עידו לדרמן, לואיזה קאן (Terry Poison).
 
קהל היעד
זמרים המעוניינים להתמקצע בתחום המוזיקה והפרפורמנס ולשכלל את אמנות הכתיבה והלחנת השירים. כל זמר מבצע המחפש השראה, כיוון מוסיקלי ויד מכוונת.

תנאי קבלה
בחינת ביצוע לשני שירים – שיר מקורי וגרסת כיסוי, ראיון אישי עם המנהל הפדגוגי, שאלון היכרות מקדים, מבחן ידע כללי בכתב בנושא מחשבים, הבנת הנקרא, מתמטיקה ואנגלית. ציוד נדרש: במהלך הלימודים הסטודנט יידרש לרכוש ציוד על מנת שיוכל לעבוד בתחום באופן מקצועי. ציוד חובה: מחשב לצרכי אודיו (ניתן גם מחשב נייד חזק), גרסה עדכנית של תוכנת קיובייס, כרטיס קול, מקלדת שליטה, אוזניות. ציוד אופציונאלי: מוניטורים, סינתיסייזר, מיקרופון, תוכנתProtools, תוכנתAbleton, חבילות סאונדים ופלאגינים.
 
הסמכה
תעודת בוגר מסלול זמר-יוצר. בסיום המסלול ידע הבוגר לכתוב, להלחין ולעבד שירים בצורה מקצועית ולבצעם בביטחון באופן משכנע מול קהל ובאולפן ההקלטות תוך הבנה של סגנונו המוסיקלי וביסוס מקומו בתעשיית המוסיקה. כמו כן, תבנו תיק עבודות איכותי ,המורכב משלל המקצועות אותם למדתם במהלך המסלול ולבסוף לעבוד עם מפיק מקצועי על הסינגל הראשון שלכם
 
נושאי הלימוד
 - תיאוריה מוסיקלית
- פיתוח שמיעה מוסיקלית וסולפז'
- קיובייס ומבוא לאולפן הביתי
- כתיבת טקסטים
- שיעור אישי – פיתוח קול
- הגשה קולית והפקת שירה
- מפגש יוצרים – סדנה לחשיבה מקורית ופיתוח יצירתיות
- הרמוניה לכותבי שירים
- ביצוע והלחנת שירים
- הרמוניה מתקדמת
- עיבוד שירים
- פרפורמנס
- תעשיית המוסיקה
זמר-יוצר מסלול מקיף
תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב

הסילבוס של זמר-יוצר: מסלול מקיף טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!