אתר קורסים / לימודי שוק ההון והשקעות / קורס יועצי השקעות / דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית

דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

מממ
אחד מקורסי היסוד הנחוצים לקבלת רשיון לייעוץ / ניהול תיקי השקעות. הקורס מכין למבחני הרשות לניירות ערך, חומרי הלימוד תואמים את השאלות הקיימות בבחינה. כמו כן, חומר הלימוד מתקשר לעבודתו היומיומית של יועץ/מנהל תיקי השקעות. הצלחה בבחינה זו, יחד עם שאר בחינות היסוד ויחד עם שתי בחינות גמר יקרבו אל עבר הרישיון הרצוי אשר יאפשר לעסוק בתחום ההשקעות כשכירים, כעצמאיים וכמובן לבנות תיק השקעות אישי לעצמכם.
 
מקום הלימודים
חיפה, תל אביב.
 
מתכונת הקורס
45 ש"ל, במהלך חודשיים. מסלולי ערב או ימי שישי. אפשרות נוספת: לימודי מרתון לקראת המבחן, שני מפגשים המוקדשים לחזרה מקיפה של החומר, טכניקות פתרון וסימולציות של הבחינה.
 
קהל היעד  
כל המעוניין ברישיון ניהול / שיווק / ייעוץ השקעות. 
 
הסמכה
בכפוף להצלחה במבחנים - רשיון לעסוק בתחום ניהול, שיווק או  ייעוץ השקעות מטעם הרשות לניירות ערך. רישיון הפותח דלתות רבות בשוק העבודה.
 

נושאי הלימוד
כל נושאי הלימוד מותאמים לבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר ומכינים את הסטודנטים לשוק העבודה. מבחני הרשות לניירות ערך באים לבדוק את ידיעתו של הסטודנט בנושא דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית לרבות בנושאים הקשורים בהצעת ניירות ערך לציבור בשוק הראשוני והליכים בשוק המשני, חוק השקעות משותפות בנאמנות, התשנ"ד- 1994, תקנות לפיו ומושגי יסוד בדיני החברות. על הנבחן לגלות בקיאות בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות,  התשנ"ה -1995 , תקנות לפיו, החל מהגדרת העיסוקים טעוני רשיון, דרך החובות המוטלות על בעל רשיון וכלה בעבירות משמעת, שיפוט ועונשים; הנבחן יידרש להוכיח הבנה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח – 1968, בנושאים של תרמיות בניירות ערך, איסור שימוש במידע פנים ועבירות עובד חבר בורסה; על הנבחן לגלות ידע כללי בחוק העונשין, התשל"ז- 1977, בכל הקשור לעבירות מרמה, זיוף, הונאה, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות מנהלים ועובדים בתאגיד, ובחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א- 1981, בכל הקשור לעבירת הפגיעה בפרטיות. על הנבחן להוכיח הבנה בכללי ההתנהגות האתית והאחריות המקצועית הדרושים לעוסקים בייעוץ השקעות בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות
מממ
  • סניף חיפה
  • סניף תל-אביב

הסילבוס של דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פנייה

דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית הינו קורס מעשיר
ומרחיב אופקים, פנו אלינו לפרטים

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!