מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

לוגו
הפסיכותרפיה ההוליסטית היא תחום טיפולי המכוון להחלמתה של הנפש והיא ענף צומח ומתפתח בתוך הרפואה המשלימה. עקרון החלמת הנפש מבוסס על ההנחה לפיה זיקה בין הגוף, הרגש והשכל מייצרת חיבור אנרגטי נכון, המעורר את כוחות הריפוי הספונטאניים הטבועים בנו. תנאי הסביבה התומכים שמעניק המטפל, יכולותיו המקצועיות ואהבת האדם שבו מעצימים ומזרזים את תהליך הריפוי. הפסיכותרפיה ההוליסטית משלבת בין תפיסות ופילוסופיות מתרבויות שונות מהמזרח והמערב, ומאחדת בין בריאות הנפש והגוף. בתהליך הטיפולי משולבות טכניקות כמו ריפוי אנרגטי, תרגילי נשימה ומדיטציה, פרחי באך, המלצות לשינויים באורח החיים, תרגול ואימון במחשבות חיוביות, דמיון מודרך. הפסיכותרפיה ההוליסטית רוכשת לעצמה מקום של כבוד בעולם הריפוי כיום, במיוחד בעבודה עם נוער בסיכון, אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים וליווי אנשים ומשפחות הנמצאים בהתמודדות עם משברי בריאות שונים.

מקום הלימודים
חיפה

מתכונת הקורס
2,050 ש"ל על פני שלוש שנים, מדי שבוע יום לימודים מרוכז מהבוקר עד שעות הערב, עוד מפגש ערב, ומפגש נוסף בשישי בבוקר. שעות ההכשרה המעשית מתבצעות בנוסף, מחוץ למכללה במוסדות חיצוניים באזור.
 
קהל היעד
מי שרואים במקצוע מימוש של ייעודם כמטפלים, מי שמעוניינים בהסבה מקצועית או בהשלמה לעיסוקם הנוכחי, בעלי תואר וניסיון טיפולי או חינוכי המעוניינים להתפתח באופן אישי ומקצועי, לרכוש ידע, כלים ומיומנויות שיעשירו אותם בעיסוקם הנוכחי

תנאי קבלה
תעודת בגרות, ראיון אישי וקבוצתי. מי שלמד קורסים מקבילים לתכנית זו במוסדות שונים יהיה זכאי להכרה ולפטור על בסיס הצגת תעודות וסילבוס לימודים.
 
הסמכה
תעודת מטפל בפסיכותרפיה הוליסטית מטעם מכלת תילתן ובהכרת מנהל ההשתלמויות של אוניברסיטת בר-אילן. לימודי מקצועות הרפואה המשלימה השונים במכללת תילתן מקנים נקודות זכות לתארים אקדמיים באוניברסיטת קליפורניה

נושאי הלימוד
- יסודות הפסיכולוגיה, פסיכופתולוגיה, טראומות ומצבי משבר
- גישות ופילוסופיות בנוגע לבריאות וחולי
- כלי אבחון אלטרנטיביים
- התפתחות אישית
- פסיכודרמה ככלי טיפולי אישי וקבוצתי
- גישות לתמיכה ולהתערבות משפחתית
- מבוא לתזונה
- פרחי באך
- מקצוע מגע או הילינג
- פסיכוקיברנטיקה ודמיון מודרך
- ליצנות רפואית טיפולית
- תרפיה בצחוק
פסיכותרפיה הוליסטית
לוגו
  • סניף חיפה

הסילבוס של פסיכותרפיה הוליסטית טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!